On-line marketingová komunikace

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Skřivánková, Lucie

Mark

E

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská

ORCID

Abstract

Diplomová práce se zaměřuje na on-line marketingovou komunikaci společnosti Hustopečská mandlárna s.r.o. V první části diplomové práce jsou vysvětleny teoretické pojmy spojené se zvoleným tématem. Druhá část je věnována analytické části, kde jsou provedeny analýzy marketingového mixu a komunikačního mixu, ale také analýzy mikroprostředí a makroprostředí. Součástí je také marketingový výzkum, který se skládá z kvalitativního a kvantitativního přístupu. Ze zjištěných výsledků jsou v poslední části představeny vhodné návrhy on-line marketingové komunikace vedoucí ke zlepšení komunikace společnosti s veřejností.
The main purpose of the thesis is to evaluate the current marketing communication of the company Hustopečská mandlárna s.r.o. The first part of the thesis focuses on the theoretical background of the chosen topic. The following section is devoted to the analytical part, where analyses of the marketing mix and communication mix are performed, as well as the analyses of the microenvironment and macroenvironment. It also includes marketing research, which consists both of a qualitative and quantitative approach. Based on the findings of the research suggestions of on-line marketing communication tools are recommended to improve the communication of the company with the public.

Description

Citation

SKŘIVÁNKOVÁ, L. On-line marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.

Document type

Document version

Date of access to the full text

Language of document

cs

Study field

bez specializace

Comittee

doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (předseda) doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (místopředseda) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen)

Date of acceptance

2022-06-14

Defence

Otázky vedoucího - zodpovězeno. Otázky oponenta - zodpovězeno. doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA - Považujete za vhodnou spolupráci s restauratéry v době konání akce, popř. plánujete rozšířit nabídku občerstvení? Jak rozsáhlou expanzi plánujete? Zodpovězeno. doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. - Mohla byste uvést, co představuje ekonomické zhodnocení ve Vaší práci? Vysvětlete, prosím, co představuje položka zisk a výnosy. Částečně zodpovězeno. Proč nemáte v tabulce č. 41 uvedené náklady na výrobu mandlovice? Částečně zodpovězeno. Jak byste spočítala rentabilitu investovaného kapitálu? Zodpovězeno. Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA - Primárním produktem jsou alkoholické nápoje. Je respondentem opravdu každý občan ČR (cca 8 mil obyvatel)? Zodpovězeno.

Result of defence

práce byla úspěšně obhájena

DOI

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By

Citace PRO