2022
Browse
Recent Submissions
- ItemVyužití sociálních médií a influencer marketingu v mezinárodní marketingové komunikaci vybraného podniku(Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Žižlavská, Pavlína; Chlebovský, Vít; Ulč, JakubDiplomová práce se zaměřuje na využití sociálních sítí v rámci online marketingu brněnské společnosti Skinners Technologies s.r.o. Cílem této diplomové práce je zhodnotit využití sociálních sítí, které společnost užívá při propagaci produktu na americkém trhu. První část práce je zaměřena na teoretické a všeobecné pojetí mezinárodního, online a influencer marketingu. V druhé části diplomové práce je provedena analýza sociálních sítí z interních dat společnosti Skinners Technologies s.r.o. V závěrečné části jsou navržena doporučení, která zlepšují využití online marketingu společnosti Skinners Technologies s.r.o na americkém trhu.
- ItemStudie logistické koncepce pro distribuční služby zákazníkům formou tuzemských i zahraniční dodávek(Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Pololáník, Lukáš; Jurová, Marie; Pravda, JakubDiplomová práce se zaměřuje na návrh efektivnějšího distribučního procesu vybraného regionu organizace. V teoretické části jsou vymezeny obecné pojmy, které poskytují základní rámec pro analytickou část. Dále jsou vysvětleny konkrétnější pojmy současné distribuce zásilek organizace z pohledu tuzemské i mezinárodní sítě. Analytická část se věnuje kvalitativnímu rozhovoru s klíčovými zaměstnanci organizace a popisu současné přepravy zásilek vybraného regionu. Závěrem jsou určena rizika současného stavu a souhrnnou analýzou identifikovány a ohodnoceny vnitřní a vnější faktory působící na vybraný atrakční obvod. Diplomovou práci dotváří samotná návrhová studie, která vede k naplnění cíle diplomové práce.
- ItemNávrh úprav marketingového mixu společnosti dovážející automobily z Francie a Německa do České republiky(Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Kučerová, Petra; Milichovský, František; Mráček, PavelTématem této diplomové práce je analýza současného stavu společnosti dovážející automobily značky Opel z Německa a Francie na český trh. Struktura práce je rozdělena do 4 hlavních částí. První část je zaměřena na teorii, v rámci které jsou vysvětleny stěžejní pojmy z oblasti marketingu, marketingového mixu a prostředí. Následující část je věnována analýze současného marketingového mixu společnosti a analýze vnitřního a vnějšího okolí. Jako součást analytické části je také výzkum, který se zabývá znalostí firmy a jejich marketingových aktivit, respondenty a potenciálním zájmem o slevu při zavedení nové marketingové komunikace. V poslední části jsou na základě analytické části uvedeny návrhy a doporučení na úpravy stávajícího marketingového mixu pro získání nových zákazníků z cílové skupiny.
- ItemNávrh skladového systému(Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Zika, Jiří; Videcká, Zdeňka; Jaroš, RomanDiplomová práce se zabývá návrhem skladového systému pro plánovanou pobočku výrobní společnosti. Na základě analýzy současné situace společnosti, budoucích strategických plánů, skladových procesů, skladů a řízení zásob jsou stanoveny kritéria a požadavky, které budou kladeny na budoucí skladový systém. V návrhové části jsou představena možná řešení budoucího skladového systému. Vzájemnou komparací ekonomických i mimoekonomických faktorů jednotlivých návrhů je vybráno konkrétní řešení. Zvolené řešení je dále rozvinuto, včetně návrhu na jeho začlenění do firemních procesů.
- ItemNávrh komunikačního mixu vybrané společnosti(Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Krkošková, Vladislava; Milichovský, František; Mráček, PavelDiplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro společnost Wikarska Symbiotics. Teoretická část vysvětluje pojmy a poznatky z oblastí marketingu a marketingové komunikace, které jsou pak využity v dalších částech práce. V analytické části je provedena detailní analýza současného stavu společnosti. Součástí je také kvalitativní marketingový výzkum zaměřený na sociální sítě a obsahový marketing. Získané informace jsou podkladem pro navržení komunikačního mixu společnosti.