Návrh on-line marketingové komunikace

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Ševčík, Marek

Mark

E

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská

ORCID

Abstract

Tato diplomová práce se zabývá návrhem nové on-line marketingové komunikace pro brněnskou posilovnu Velký Průvan. Na základě teoretických poznatků je vypracována analýza současného stavu, stavu konkurence, ale i mikro a makro prostředí, z nichž vychází návrhová část, která se věnuje zejména PPC reklamě a marketingu na sociálních sítích, jejichž cílem je zlepšení marketingové komunikace posilovny.
This diploma thesis deals with the design of a new on-line marketing communication for the Brno gym Velký Průvan. Based on theoretical knowledge, an analysis of the current state, the state of competition, as well as the micro and macro environment, based on the design part, which deals mainly with PPC advertising and marketing on social networks, aimed at improving the gym's marketing communication.

Description

Citation

ŠEVČÍK, M. Návrh on-line marketingové komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.

Document type

Document version

Date of access to the full text

Language of document

cs

Study field

Řízení a ekonomika podniku

Comittee

doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (místopředseda) Ing. Karel Kuba, Ph.D., DiS. (člen) Ing. et Ing. Kateřina Procházková, Ph.D. (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen)

Date of acceptance

2022-06-10

Defence

Otázky vedoucího - odpovězeno Otázky oponenta - odpovězeno doc. Doskočil: Vysvětete propojení cílů Vaší práci s Vašimi návrhy, kde se věnujete jen oblasti online marketingové komunikace. - odpovězeno s výhradami Ing. Milichovský: Jaký je klíč pro výběr Vašich zmíněných 3 konkurentů? Zmiňujete u technologických faktorů nárůst využívání smartphonů, jak ovlivňuje odvětví smarphonů podnikání v oblasti fitness? Uvádíte hrozbu zvýšení nákladů, vysvětlete. - odpovězeno s výhradami Ing. Kuba: Jsou navržené reklamy zacíleny na danou geografickou oblast? - odpovězeno

Result of defence

práce byla úspěšně obhájena

DOI

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By

Citace PRO