BAJER, J. Vzorové úlohy pro hradlová pole [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2020.
Student se věnoval vytvořením vzorových úloh pro FPGA. Téma BP považuji za náročně, protože se problematika na oboru nevyučuje. Během práce tedy musel pan Bajer nastudovat problematiku syntézy logických obvodů pomocí HDL jazyka VHDL. Jako vedoucí mohu konstatovat, že prokázal značnou samostatnost a práci dokončil na výborné úrovni s minimálním vedením. Vytvořené úlohy jsou zvolené vhodně a množství odvedené práce převyšuje požadavky na běžnou BP. Písemná část práce navíc může dobře posloužit dalším zájemcům o problematiku. Práci hodnotím jako výbornou/A
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Vlastní přínos a originalita | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | B | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | B | ||
Práce s literaturou včetně citací | B | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | A |
Pan Bajer prokázal, že je schopen se rychle a efektivně zorientovat v problematice, která není součástí běžného studia Mechatroniky. Práce je psána věcně a srozumitelně, což ji předurčuje k užití i jako podpory studia problematiky programování hradlových polí (jeden z cílů práce). Řešené vzorové úlohy jsou vhodně vybrané, vzájemně se doplňují a dohromady tvoří poměrně složitou aplikaci s potenciálně reálným uplatněním. Součástí práce je v příloze knihovna s vyřešenými ukázkovými příklady, které jsou adekvátně okomentovány. Výsledek práce pana Bajera jistě najde v budou další uplatnění nejen v Mechatronické laboratoři.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Vlastní přínos a originalita | A | ||
Schopnost interpretovat dosaž. výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | A |
eVSKP id 125123