KRULJACOVÁ, A. Návrh marketingové strategie vybrané firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
I appreciate well prepared and processed analysis of both external and internal factors. External analysis are correctly focused on target markets. Identified strengths and weaknesses are well described within internal analysis. Prepared proposals are well matching analytical outcomes and are in line with the company strategic goals. Proposals are prepared in the form of implementation project plan for practical use. There are minor formal issues in the thesis - f.e. Czech text in Table 2. Despite that I recommend the thesis for the defense. Question: What are the major risks you can identify that could negatively influence proposed plan? How would you eliminate those risks?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A |
Submitted thesis has very good quality. The main objective of the thesis was fulfilled. Proposals presented in the thesis are matching theoretical and analytical outputs. I specially appreciate part of proposals and contributions where is author giving useful suggestions to the company.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 103734