JANĎOUREK, L. Optické senzorické systémy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2015.
Spolupráce se studentem Leošem Janďourkem byla velmi komplikovaná. Student takřka nevyužíval konzultací a zadané úlohy plnil velmi pomalu s nedodržováním domluvených termínů. Tento fakt se projevil již u semestrálního projektu, kde byl teoretický rozbor optických senzorických systémů velmi strohý. Simulace, na kterých měla být bakalářská práce postavena, nejsou příliš kvalitní a z velké části kopírují přiložené tutoriály v simulačním programu. Student se vyjadřuje velmi chaoticky a nepřesně. Z výše uvedených důvodů nebylo zadání splněno. Práce obsahuje velké množství typografických chyb, překlepů a nepřesností. Struktura práce působí zmateně. Seznam literatury považuji za nedostatečný vzhledem k množství knih a odborných článků, které se problematice optických senzorů a interferometrů zabývají. V neposlední řadě je nutné uvést nepřesný překlad abstraktu do anglického jazyka a fakt, že na přiloženém CD nejsou uvedeny zdrojové soubory simulací. Práci nedoporučuji k obhajobě, jelikož není dokončena.
Student se v rámci bakalářské práce „OPTICKÉ SENZORICKÉ SYSTÉMY“ měl věnovat teoretickému rozbor optických senzorických systému a v praktické části provést návrh interferometrických a bodových senzorů, vybrané typy pak měly být ověřeny měřením a simulacemi. Práce však dle požadavků zadání nebyla ani ze třetiny splněna. Teoretická část práce je velice strohá, chybí zde detailnější popis činnosti optických senzorů a jejich matematický popis. Z hlediska praktické části je práce naprosto nesplněna. Student nevhodným způsobem popsal simulační software a provedl triviální simulaci interferometru, která není ani dostatečně interpretována. Chybí zde návrh dalších interferometrických a FBG senzorů. Žádný senzor není ověřen praktickým měřením. Odborná úroveň práce je nízká a působí dojmem, že student práci dělal na poslední chvíli. Je zde použita řada nevhodných formulací a obratů, překlepů a také typografických chyb, zejména pak v zarovnávání textu střídavě do bloku a vlevo. Abstrakt i úvod jsou napsány zcela nevhodným způsobem. Student velice málo citoval literaturu, z které čerpal v teoretické části. Práce nebyla dle požadovaného zadání splněna a svojí úrovní nemůže být považována za bakalářskou práci. Celkově práci hodnotím stupněm F, 40 bodů.
eVSKP id 85246