RAŠKOVÁ, T. Návrh marketingového mixu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu s cílem zvýšení povědomí o podniku a navýšení tržeb. Postup řešení odpovídá tématu práce. K analýze prostředí byly použity standardní analýzy doplněné dotazníkovým šetřením. Na základě zjištěných problémů jsou uvedeny návrhy na změnu marketingových nástrojů a představeny očekávané náklady a nárůsty zákazníků (v podobě nákupů) a tržeb. Závěrečná práce je zpracována standardním způsobem. Drobné nedostatky neovlivňují výsledky práce. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě závěrečné práce: 1) Proč jste uvažovala o zavedení distribuce přes Českou poštu s ohledem na současnou situace, kdy ČP nemá dostatek doručovatelů a zákazníci si na sociálních sítích právě na tento subjekt a jeho služby stěžují? 2) Na straně 58 odůvodňujete uveřejnění kontaktů jinak, než bývá zvykem a uvádíte, že v pracovní dny jsou majitel a zaměstnankyně připraveni komunikovat. Bohužel to na letáku není zřejmé. Co se stane, když se zákazník rozhodne zavolat mimo pracovní dny? Nedovolá se a půjde jinam?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Práce je z formálního hlediska přehledná, nicméně často se v ní opakují stále stejné informace dokola. Nepůsobí tak zcela odborně.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | B | ||
Splnění stanovených cílů | B |
eVSKP id 110752