OTOUPALÍK, P. Simulace analogových hudebních efektů pomocí nelineárních filtrů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2010.

Posudky

Posudek vedoucího

Mačák, Jaromír

S diplomovou prací jsem velmi spokojen. Diplomant pravidelně docházel na konzultace s věcnými dotazy a pracoval samostatně. Výsledkem diplomové práce je funkční algoritmus v podobě zasuvného modulu technologie VST.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění zadání A 50/50
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) A 20/20
Formální zpracování práce A 18/20
Využití literatury A 10/10
Navrhovaná známka
A
Body
98

Posudek oponenta

Káňa, Ladislav

Práce je přehledně a srozumitelně zpracována a neposkytuje recenzentovi velký prostor pro výtky. Pouze v úvodní kapitole bylo nalezeno několik nepřesností, které je nutné zmínit. 1.Není definovaný pojem slabá a silná nelinearita (str. 15). Lépe použít termín stupeň nelinearity. 2. THD se uvádí v procentech (str. 17). 3. Systémy pro úpravu dynamiky nemusí (dokonce je to většinou nežádoucí) způsobovat nelineární zkreslení (tamtéž). 4. Dynamika v hudbě znamená něco jiného než se tvrdí na str. 18. 5. Je-li řeč o charakteru zkreslení u elektronek, je nutné ukázat rozdíly mezo převodními charakteristikami . triody a pentody s ohledem na zcela odlišný přechod do saturační oblasti, což má samozřejmě vliv na tvar spektra výstupního signálu při přebuzení (viz dříve zmiňovaný stupeň nelinearity). Práce má výbornou grafickou úpravu a neobsahuje žádné formální nedostatky. Navrhuji hodnocení A.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění požadavků zadání A 20/20
Odborná úroveň práce A 45/50
Interpretace výsledků a jejich diskuse A 18/20
Formální zpracování práce A 10/10
Navrhovaná známka
A
Body
93

Otázky

eVSKP id 32054