OTOUPALÍK, P. Simulace analogových hudebních efektů pomocí nelineárních filtrů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2010.
S diplomovou prací jsem velmi spokojen. Diplomant pravidelně docházel na konzultace s věcnými dotazy a pracoval samostatně. Výsledkem diplomové práce je funkční algoritmus v podobě zasuvného modulu technologie VST.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | A | 50/50 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | A | 20/20 | |
Formální zpracování práce | A | 18/20 | |
Využití literatury | A | 10/10 |
Práce je přehledně a srozumitelně zpracována a neposkytuje recenzentovi velký prostor pro výtky. Pouze v úvodní kapitole bylo nalezeno několik nepřesností, které je nutné zmínit. 1.Není definovaný pojem slabá a silná nelinearita (str. 15). Lépe použít termín stupeň nelinearity. 2. THD se uvádí v procentech (str. 17). 3. Systémy pro úpravu dynamiky nemusí (dokonce je to většinou nežádoucí) způsobovat nelineární zkreslení (tamtéž). 4. Dynamika v hudbě znamená něco jiného než se tvrdí na str. 18. 5. Je-li řeč o charakteru zkreslení u elektronek, je nutné ukázat rozdíly mezo převodními charakteristikami . triody a pentody s ohledem na zcela odlišný přechod do saturační oblasti, což má samozřejmě vliv na tvar spektra výstupního signálu při přebuzení (viz dříve zmiňovaný stupeň nelinearity). Práce má výbornou grafickou úpravu a neobsahuje žádné formální nedostatky. Navrhuji hodnocení A.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | 20/20 | |
Odborná úroveň práce | A | 45/50 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | A | 18/20 | |
Formální zpracování práce | A | 10/10 |
eVSKP id 32054