HADRABA, T. Šnekový dopravník [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2015.
Předkládaná bakalářská práce má povahu konstrukčního návrhu vodorovného šnekového dopravníku provedeného včetně přiložené výkresové dokumentace na základě zadaných parametrů. Grafická i jazyková úroveň je (až na několik drobných nepřesností) na solidní úrovni. Několik nepřesností se vyskytuje u popisu veličin použitých v jednotlivých vztazích či tabulkách a jejich jednotek a jednou u číselného označení výpočetního vztahu. Nejasné je dosazení skutečných výstupních otáček hřídele n2 do vztahů (23) a (25) podle výsledku rovnice (6), který je však jiný než dosazené hodnoty. Podobný problém se vykytuje u vztahu (21) a výše uvedené hodnoty e pro mezní poměr axiální a radiální síly. Výkresová dokumentace obsahuje několik nepřesností. Pozitivně hodnotím vlastní přínos studenta, stejně jako práci s literaturou a přístup ke zpracovávané problematice. řes uvedené výhrady práci doporučuji k obhajobě.
Student ve své práci řeší konstrukční návrh šnekového dopravníku. V úvodní části práce je velmi stručně popsána obecná konstrukční uspořádání dopravníku. Většina práce je věnována funkčním a kontrolním výpočtům. Student se při zpracování práce nevyhnul mnohým pochybením jak formálního tak i věcného charakteru. Zejména lze práci vytknout následující: úvodní část práce je převzatý obecný popis konstrukce šnekových dopravníků z literatury zcela schází popis vlastního konstrukčního řešení - po obecném úvodu je bez jakéhokoliv vysvětlení řešen výpočet základních rozměrů použité hodnoty ve vzorcích 23 a 25 neodpovídají údajnému zdroji - vzorec 6 u výpočtu čepu str. 34 je místo mezního tlaku pro otlačení počítáno s prutovým tlakem, což svědčí o hrubé základní neznalosti autora celá práce působí značně odbytě Celkově má práce velmi nízkou úroveň, přesto splňuje zadání. Přes veškeré výhrady doporučuji práci k obhajobě.
eVSKP id 81073