CHLUP, J. Model proudění chladicího média v synchronním stroji [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2010.
Student se ve své diplomové práci zabýval výpočtem modelu proudění chladicího media v synchronním stroji. Za tímto účelem se seznámil s programem Ansys CFX. Problematiku proudění ovládl v širokém rozsahu a získal velmi dobré teoretické znalosti z této oblasti. Provedl velké množství časově náročných výpočtů a dosáhl výsledků, které budou použity v průmyslu. I přes velkou náročnost této problematicky ji student zvládl velmi dobřea bez větších problémů. Student velmi dobře využíval dostupné literatury a pravidelně docházel na konzultace.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | A | 50/50 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | A | 20/20 | |
Formální zpracování práce | A | 19/20 | |
Využití literatury | A | 10/10 |
Student zpracoval diplomovou práci na téma Model proudění chladícího média v synchronním stroji. Práce je přehledně rozdělena do několika kapitol. V teoretickém úvodu se věnuje rozdělení proudění, vysvětlení základních pojmů z této oblasti, ventilačním výpočům, konstrukčním programům pro tvorbu geometrie a generování výpočetní sítě. Student si osvojil znalosti softwaru pro řešení proudění a provedl několik simulací pro určení ztrátového součinitele na vstupu rotorové hvězdy a následně i součinitele tření a provedl simulaci proudění chladícího média v synchronním stroji. Práce je zpracována velmi přehledně a s pečlivostí. Student dokázal zpracovat poměrně náročné zadání ve všech bodech. K této předložené diplomové práci nemám žádné výhrady, a proto ji hodnotím plným počtem bodů. Dle mého názoru se jedná o nejlepší předloženou diplomovou práci.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Formální zpracování práce | A | 10/10 | |
Splnění požadavků zadání | A | 20/20 | |
Odborná úroveň práce | A | 50/50 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | A | 20/20 |
eVSKP id 28291