KATOLICKÝ, I. Návrh komunikačního mixu ve společnosti Gammarus, a.s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Bakalářská práce byla sepsána na základě dostupných údajů, pečlivě a svědomitě. Otázky k obhajobě bakalářské práce: 1) Proč si autor myslí, že je vhodné navrhovat nové logo? 2) Proč si myslíte, že je dobré využit guerilla marketingu při propagaci?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | B | ||
Přínos a praktické využití návrhu | B | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | C | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | B | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | C | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | B | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | C | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | B |
eVSKP id 36865