KLUZOVÁ, I. Měření a vyhodnocování výkonových parametrů termoelektrického generátoru malého výkonu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2016.
Předkládaná práce, resp. její rešeršní část, vychází ze zahraničních zdrojů. Současně se předpokládalo měření v laboratořích Energetického ústavu. Oproti čistě rešeršní práci z běžně dostupných zdrojů tak mohlo být vypracování práce časově náročnější a byly proto i vyžadovány pravidelné konzultační hodiny aby nedošlo k soustřední práce na poslední týdny před odevzdáním. To se nestalo. Práce byla vypracovávána průběžně, studentka po dobu řešení pracovala aktivně a zodpovědně. Využívala konzultací a případné připomínky byly brány v potaz. I přes drobné nepřesnosti v odevzdané práci, způsob řešení a výslednou formu práce považuji za adekvátní závěrečné kvalifikační práci a práci proto doporučuji k obhajobě. Oceňuji také zájem o danou problematiku, který přesahuje rámec BP a práci proto hodnotím stupněm A.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | |||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | |||
Vlastní přínos a originalita | |||
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry | |||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | |||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | |||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | |||
Práce s literaturou včetně citací | |||
Samostatnost studenta při zpracování tématu |
Práce je zpracována stručnou faktografickou formou příjemnou pro čtenáře. Značná část rozsahu práce je věnována rešerši dříve realizovaných termoelektrických generátorů. Tato rešerše není sice vyčerpávající, ale představuje velmi cenné zmapování historické linie zrodu a vývoje TEG. Ve shodě se zadáním je v práci dále uveden popis konkrétního měření vlastností termoelektrických modulů. A vlastní experimentální činnost je doložena zdokumentováním aplikace termoelektrických modulů na spalinovodu peletového kotle. Zde považuji za cenné srovnání paralelního, sériového a smíšeného zapojení modulů. Studentka prokázala schopnost samostatného vyhledávání a zpracování informací z odborné literatury. Zvládla aplikovat znalosti získané v průběhu studia a samostatně zpracovat zadaný úkol.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | |||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | |||
Vlastní přínos a originalita | |||
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry | |||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | |||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | |||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | |||
Práce s literaturou včetně citací |
eVSKP id 92821