HURT, L. Aktivní tlumič výfuku spalovacího motoru. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2008.

Posudky

Posudek vedoucího

Rasch, František

Bakalář ve své práci sjednotil a uspořádal informace o aktivních tlumičích výfuku motorových vozidel. Provedl podrobný rozbor stavu současných i dřívějších konstrukcí. Úvodní část je věnována popisu základních pojmů. Déle pak následuje konkrétní popis konstrukce jednotlivých systémů. Bakalář ke zpracování bakalářské práce přistupoval svědomitě, samostatně a prokázal schopnost využít znalosti získané během studia ke zvládnutí úkolu, které byly na něj kladeny.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění požadavků a cílů zadání A
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod A
Vlastní přínos a originalita
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii
Logické uspořádání práce a formální náležitosti A
Grafická, stylistická úprava a pravopis A
Práce s literaturou včetně citací B
Samostatnost studenta při zpracování tématu A
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Blaťák, Ondřej

Bakalářská práce pana Hurta měla za cíl získat a utřídit informace o používaných systémech aktivních výfukových tlumičů. Práce je logicky členěna do několika základních kapitol a každá popisuje konkrétní dnes používaný systém. Dále je zde uveden základní rozdíl mezi použitím aktivního tlumiče u dvoudobého a čtyřdobého motoru. Lze říci že bakalářská práce splnila zadání.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění požadavků a cílů zadání A
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod B
Logické uspořádání práce a formální náležitosti B
Grafická, stylistická úprava a pravopis A
Práce s literaturou včetně citací A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 13274