HURT, L. Aktivní tlumič výfuku spalovacího motoru. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2008.
Bakalář ve své práci sjednotil a uspořádal informace o aktivních tlumičích výfuku motorových vozidel. Provedl podrobný rozbor stavu současných i dřívějších konstrukcí. Úvodní část je věnována popisu základních pojmů. Déle pak následuje konkrétní popis konstrukce jednotlivých systémů. Bakalář ke zpracování bakalářské práce přistupoval svědomitě, samostatně a prokázal schopnost využít znalosti získané během studia ke zvládnutí úkolu, které byly na něj kladeny.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Vlastní přínos a originalita | |||
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry | |||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | |||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | B | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | A |
Bakalářská práce pana Hurta měla za cíl získat a utřídit informace o používaných systémech aktivních výfukových tlumičů. Práce je logicky členěna do několika základních kapitol a každá popisuje konkrétní dnes používaný systém. Dále je zde uveden základní rozdíl mezi použitím aktivního tlumiče u dvoudobého a čtyřdobého motoru. Lze říci že bakalářská práce splnila zadání.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | B | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | A |
eVSKP id 13274