WOLF, D. Návrh komunikačního mixu ve společnosti REDA, a.s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.

Posudky

Posudek vedoucího

Milichovský, František

Celá bakalářská práce je kvalitně zpracována a představuje vhodný materiál pro praktické použití. Otázky: 1) Existují environmentální faktory, které mohou ovlivnit celé odvětví "potisku"? Jaké jsou? 2) Jakým způsobem by zákazník využil nasbírané body ve věrnostním programu? Mají vliv na jeho rozhodování o spolupráci?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C Student naplnil stanovené cíle na adekvátní úrovni.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Zvolený postup odpovídá zadanému tématu s drobnými nedostatky, které nesnižují významně kvalitu práce.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Student zpracoval analytickou část práce na standardní úrovni.V některých dílčích částech jsou závěry slabě podložené.
Praktická využitelnost výsledků B Analyzovaný podnik působí na B2B trhu, který je náročné zpracovat. Předložená bakalářská práce představuje pro podnik kvalitní podklady pro rozhodovací proces.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Z hlediska formálních požadavků obsahuje bakalářská práce drobné chyby, které v celkovém měřítku nesnižuje kvalitu celé práce.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Práce s literaturou a citací je využito na odpovídající úrovni.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Stratená, Alena

Obsah teoretické části bakalářské práce je dobrým podkladem ke zpracování části praktické. Změnila bych pouze její strukturu. Autor v teoretické části první uvádí typy analýz, až pak následně popisuje marketingový mix. Přičemž v praktické části je tomu naopak. Stanovený cíl v úvodu práce považuji za splněný, a to díky správně zvoleným analýzám. Autor přichází s vlastními návrhy řešení, jak zefektivnit aktivity v oblasti komunikace, které mohou zlepšit stávající situaci v oblasti komunikačního mixu. Také kladně hodnotím projevený zájem o společnost k lepšímu pochopení dané problematiky, a to působením ve firmě v rámci praxe a interview s marketingovou pracovníci. Chtěla bych pouze upozornit na to, že v seznamu příloh není uvedeno, že je ceník potiskových technologií rozdělen na dvě strany a seznam použitých zdrojů není očíslován, což může působit nepřehledně. Dále se autor v textu neodkazuje na uvedené tabulky a obrázky, které přikládá k textu bakalářské práce. V bakalářské práci se objevují zkratky jako ITC, POPAI, SEO, CEBiT, IFA, it-sa, AMPER, MSV, FOR ARCH apod., které bych sjednotila do seznamu použitých zkratek. Drobné stylistické a obsahové nedostatky nemají vliv na kvalitu práce, proto hodnotím předloženou bakalářskou práci na velmi dobré úrovni, z důvodu zpracování a proveditelnosti do praxe. Celkově bakalářskou práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 94622