ĎURIŠ, J. Návrh komunikačních nástrojů podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.

Posudky

Posudek vedoucího

Milichovský, František

Předložená bakalářská práce obsahuje nedostatky, které ji tak posouvají na standardní úroveň zpracování a použitelnosti. Otázky: 1) Jaký je předpokládaný harmonogram pro realizaci jednotlivých návrhů? 2) Vyjádřete přínosy z jednotlivých návrhů (předpokládané pro nerealizované, skutečné pro realizované).

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C Bakalant naplnil stanovené cíle na standardní úrovni, která je požadovaná pro úroveň VŠKP. V bakalářské práci jsou určité nedostatky, kdy by po jejich odstranění byla zvýšena kvalita celkové práce.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Při zpracování jednotlivých části v bakalářské práci došlo k drobným odchylkám oproti teoretickému rámci, které nemají významný dopad na dosažené výsledky a celkový dojem z práce. Samotný postup řešení odpovídá zadanému tématu.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Zjištěné výsledky v analýze obecného okolí mají nižší úroveň interpretace. Z celkového hlediska mají malý vliv na jednotlivé návrhy, ale mohou částečně zkreslovat budoucí výhled.
Praktická využitelnost výsledků C Uvedené návrhy lze bez zásadních problémů zrealizovat. Dle vyjádření bakalanta tyto návrhy již zrealizovány byly nebo budou v nejbližší době budou realizovány. Pro zhodnocení návrhů obsahuje práce nejednoznačně vymezený potřebný kapitál a předpokládané přínosy z realizace návrhů, kdy je možné dané návrhy považovat za úspěšné.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce obsahuje drobné chyby ve formátu tabulek, čímž je dosaženo jejich snížené čitelnosti. Bakalant použil odbornou terminologii na odpovídající úrovni.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Použité literatura odpovídá požadavkům na dané téma. Některé pasáže v analytické části postrádají citace, které mohou odpovídat tomu, že bakalant zná analyzovanou společnost.
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

MBA, Dalibor Malina,

Práci Jakuba Ďuriše hodnotím v celkovém pohledu jako velmi dobře zpracovanou a podnětnou. Autor nejprve v teoretické části stručně představil některé základní marketingové pojmy s důrazem na marketingovou komunikaci, především v online prostředí. Teoretická východiska, včetně analytických metod jako je analýza SWOT, později aplikoval na marketingovou analýzu společnosti, která se zabývá pořádáním eventů. V závěru pak navrhl vlastní marketingová zlepšení tak, aby se firma rozvíjela a uspěla na stále více konkurenčním trhu. Teoretické části nemám v podstatě co vytknout. Je formálně dobře zpracovaná a přehledně vyzdvihuje to nejdůležitější, co je v rámci marketingového plánu společnosti důležité. Představuje několik základních analytických nástrojů jako je analýza SLEPT nebo SWOT analýza a vysvětluje, jak se používají. V analytické části autor aplikuje teoretická východiska na hodnocení marketingového mixu společnosti Amadeus. V této části oceňuji zejména schopnost identifikovat klíčové body úspěchu firmy, jako jsou transparentnost, týmová podpora nebo motivace zaměstnanců finančními a nefinančními bonusy. Dále vyzdvihuji dobře zpracovanou SWOT analýzu společnosti, ze které jasně vyplývá, jakou budoucí strategii by společnost měla zvolit. Naopak jako méně vyvedenou hodnotím analýzu SLEPT, kde se autor v některých částech spokojuje pouze s konstatováním faktů, bez hledání hlubších souvislostí. Centrálním bodem analýzy je hodnocení marketingové komunikace společnosti s důrazem na online. Zde oceňuji schopnost uvádět konkrétní případy, a čtenáři tak umožnit vytvořit si ucelený obraz o aktuálním stavu marketingové komunikace společnosti. Závěrem autor přichází s návrhy vlastních zlepšení. Tuto část považuji za nejhodnotnější, protože se problémem zabývá komplexně a využívá moderní marketingové strategie (především online), jako je například framework SEE-THINK-DO-CARE. Je evidentní, že autor je schopen identifikovat klíčové body úspěchu společnosti v online prostředí a najít cestu k jejich realizaci. Práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 119676