KERNDL, T. Strategie zavedení elektronického obchodu na trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Celkově na mě práce působí celistvým, upraveným dojmem. Práce je logicky uspořádána, odpovědi na dané body jsou smysluplné a věnují se dané problematice. Přínos navrhovaných řešení v praxi je zde na první pohled patrný – autor podává nejen návod, jak nejlépe aplikovat elektronický obchod na trh, ale zároveň uvádí, jaký dopad budou mít navrhovaná řešení pro konkrétní společnost Agroservis Holý. Výhodou dále zůstává, že v budoucnosti lze tyto návrhy implementovat i na společnosti s podobnou strukturou. Z dané bakalářské práce je patrné, že autor se o tuto aktuální problematiku zajímal a byl schopen navrhnout taková řešení, která zajistí nejen rozvoj společnosti, ale i její zviditelnění na trhu.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | D |
eVSKP id 63038