FRYDRYCH, J. Tříbranové a pětibranové proudové konvejory a jejich využití ve filtrech a oscilátorech [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2008.
Student zadání splnil, navrhl zadaný počet aplikací proudových konvejorů v různých typech filtrů a oscilátorů. Při tom vycházel z našich publikací a citované knihy [9]. Žádoucí by bylo udělat hlubší rešerši a získat i další obvody. Počítačovými experimenty ověřtil činnost a základní vlastnosti uváděných obvodů. Pracoval samostatně a iniciativně. Úroveň předkládané práce zbytečně snižuje řada nepřesností a formálních chyb.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | B | 40/50 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | B | 16/20 | |
Formální zpracování práce | D | 12/20 | |
Využití literatury | C | 7/10 |
Zadání bakalářské práce lze považovat ve většinové míře za splněné. Student se omezil pouze na simulace v programu Pspice. Praktické měření je však v práci tohoto typu nutností, zvláště když se zabýváme idealizovanými modely funkčních bloků. V práci se podle mého názoru vyskytují některé simulace zcela zbytečně. Výpočet THD harmonického signálu po průchodu filtrem nedává smysl. Místo tabulek 6.2, 6.3, 6.5, 6.7, 6.8, 6.10 a 6.12 by bylo vhodnější použít přímo výstup z modulu pokročilých analýz. Pro vykreslení kmitočtového spektra je potřeba zmenšit krok u časové analýzy a popřípadě rovněž prodloužit dobu výpočtu. Vyhodnocení výsledků jednotlivých analýz je podivné a značně zjednodušuje problematiku citlivostí. Předkládaná práce obsahuje téměř na každé straně gramatické chyby, překlepy i zavádějící formulace. S ohledem na jejich počet vyvstává otázka, zda student práci po sobě vůbec četl. V některých grafech je velice obtížné se orientovat. Rovněž vložení schématu pomocí printscreenu není příliš vhodné, protože to snižuje kvalitu obrázku. Radioengineering není elektronická konference, jak student tvrdí na straně 52.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | C | 15/20 | Zadání bakalářské práce lze považovat ve většinové míře za splněné. Student se omezil pouze na simulace v programu Pspice. Praktické měření je však v práci tohoto typu nutností, zvláště když se zabýváme idealizovanými modely funkčních bloků. |
Odborná úroveň práce | C | 37/50 | V práci se podle mého názoru vyskytují některé simulace zcela zbytečně. Výpočet THD harmonického signálu po průchodu filtrem nedává smysl. Místo tabulek 6.2, 6.3, 6.5, 6.7, 6.8, 6.10 a 6.12 by bylo vhodnější použít přímo výstup z modulu pokročilých analýz. Pro vykreslení kmitočtového spektra je potřeba zmenšit krok u časové analýzy a popřípadě rovněž prodloužit dobu výpočtu. |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | E | 10/20 | Vyhodnocení výsledků jednotlivých analýz je podivné a značně zjednodušuje problematiku citlivostí. |
Formální zpracování práce | F | 3/10 | Předkládaná práce obsahuje téměř na každé straně gramatické chyby, překlepy i zavádějící formulace. S ohledem na jejich počet vyvstává otázka, zda student práci po sobě vůbec četl. V některých grafech je velice obtížné se orientovat. Rovněž vložení schématu pomocí printscreenu není příliš vhodné, protože to snižuje kvalitu obrázku. Radioengineering není elektronická konference, jak student tvrdí na straně 52. |
eVSKP id 14521