KOUTNÝ, P. Marketingový plán [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Analytická část je hodně popisná. Chybí zde argumentace, hlubší využití sekundárních nebo primárních zdrojů. Zcela zde není rozebrána finanční část. Výsledkem je pak úroveň SWOT analýzy, která není zcela podložená výsledky z dílčích analýz. Návrhy postrádají jasné vymezení marketingových cílů, cílových skupin a umístění se v na těchto cílových trzích. V rozpočtu jsou některé nejasnosti týkající se pojmosloví(pozor na význam slov strategie a taktika)
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | D | ||
Přínos a praktické využití návrhu | D | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | B | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | B | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | C | V práci jsou drobné překlepy. | |
Splnění cíle a rozsahu zadání | D | Ekonomické zhodnocení vlastních návrhů, i vlastní návrhy nepůsobí úplně přehledně a strukturovaně. | |
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | C | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | D |
eVSKP id 36436