NOVÁK, M. Marketing v realitnom obchode [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.

Posudky

Posudek vedoucího

Chalupský, Vladimír

The thesis are focused on "hot" topic - the strategy proposal for newly established company at real estate business. The author has presented well elaborated thesis, both the structure and content meet requirements on this type of work. There is inconsistency in the formulation of the aim of the thesis: while at the introductory part the author declare the aim as the development of suitable marketing mix for running a successful business in the real estate market, the final part of the thesis referrs to the "marketing strategy". And the marketing strategy is presented here in a very limited scope. There are some other weak points in the analysis and recommendations - they were mentioned in the text of this assessment. The positive features of the thesis is apparent high involvement of the student in this thesis elaboration, his effort in deep understanding of specific features of the business, and his endeavour to grasp all substantial limits and opportunities to develop the company in a long-term positive way.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části C
Přínos a praktické využití návrhu C
Iniciativa a samostatnost při zpracování A
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 A
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň A
Splnění cíle a rozsahu zadání C
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) B
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) D
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Čaniga, Igor

Navrhovaná známka
B

eVSKP id 54800