GREGOR, L. Zdokonalení firemní marketingové strategie [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

V diplomové práci oceňuji kvalitně systematicky zpracované analýzy současné situace. Velmi zdařilý je interní průzkum marketingové efektivity ve firmě. Představené návrhy dobře reflektují důležité závěry z analýz, jsou zpracovány systematicky a komplexně včetně realistického časového harmonogramu a rozboru finanční realizovatelnosti. Otázka k obhajobě: Ve kterých faktorech spatřujete hlavní rizika negativně ovlivňující časovou a finanční realizovatelnost Vašich návrhů dle připraveného plánu? Jakými opatřeními lze jejich vliv eliminovat?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části A
Přínos a praktické využití návrhu A
Iniciativa a samostatnost při zpracování A
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 B
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň B
Splnění cíle a rozsahu zadání A
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) B
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) A
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Křetínská, Erika

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 49131