Chování zákazníka v konkrétní oblasti

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Prokopová, Lucie

Mark

B

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská

ORCID

Abstract

Bakalářská práce analyzuje chování spotřebitele na trhu erotických pomůcek. Teoretická část se zabývá zejména faktory ovlivňující chování zákazníka. Dále pojednává o nákupním rozhodování, které může být ovlivněno komunikačním mixem. Praktická část obsahuje analýzu místa prodeje a deskripci marketingových aktivit vybrané společnosti. Na základě provedené analýzy jsou vytvořeny návrhy na změny konkrétních oblastí komunikačního mixu. Tyto změny by měly zajistit lepší vnímání dané problematiky v rámci celé společnosti.
The bachelor thesis analyzes consumer behavior in a particular sphere. The theoretical part deals mainly with the influencing factors consumer behavior. This part also discusses about the purchasing decisions that may be influenced by the communication mix. The practical part contains an analysis of the point of sale and a description of marketing activities of the selected company. Based on the performed analysis, are made proposals for changes in specific areas of the communication mix. These changes should ensure a better perception of the issue throught whole society.

Description

Citation

PROKOPOVÁ, L. Chování zákazníka v konkrétní oblasti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.

Document type

Document version

Date of access to the full text

Language of document

cs

Study field

bez specializace

Comittee

doc. Ing. Vojtěch Bartoš, Ph.D. (předseda) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (místopředseda) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen)

Date of acceptance

2021-06-23

Defence

Otázka vedoucího práce: Existují podle Vás jiná odvětví, kde se chovají zákazníci stejně jako jste identifikovala ve Vaší práci v analyzované oblasti? - Odpovězeno Otázka oponenta práce: Jakým způsobem doporučujete postupovat při přesunu zákazníků z jedné skupiny do jiné? Proč? - Odpovězeno Doc. Bartoš: Jakým způsobem jste oslovila respondenty? - Odpovězeno Doc. Bartoš: Zkoušela jste i srovnání s konkurencí? - Odpovězeno

Result of defence

práce byla úspěšně obhájena

DOI

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By

Citace PRO