2020

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 5 of 367
  • Item
    Motivace a odměňování pracovníků ve vybrané společnosti
    (Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Hermannová, Petra; Konečný, Štěpán; Omastová, Veronika
    Tato diplomová práce na téma Motivace a odměňování pracovníků ve vybrané společnosti se zaměřuje na zadané téma ve strojírenském podniku. V teoretické části práce je vypracována literární rešerše pro daná témata, které vedou ke zpracování analytické části práce. V následující části práce je představena společnost, na kterou se práce zaměřuje, rozebrány její postupy, metody odměňování a motivace. Na základě techniky dotazníkového šetření je analyzována současná situace v podniku z pohledu zaměstnance, systému odměn, motivace, vzdělávání nebo podmínek na pracovišti. Na základě dotazníkového šetření jsou stanoveny návrhy a opatření spojené s vetší spokojeností zaměstnanců, srozumitelnějším systémem odměn a vyšší motivací pracovníků.
  • Item
    Podnikatelský záměr - založení Hookah baru
    (Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Hlaváčková, Kristýna; Heralecký, Tomáš; Roháček, Martin
    Tato diplomová práce se zabývá zhotovením podnikatelského záměru na založení podniku s nabídkou vodních dýmek. Práce se skládá z několika částí, a to konkrétně teoretické, analytické a praktické, kdy v teoretické části jsou popsány a definovány základní pojmy a definice. V analytické části je za pomocí teoretických poznatků analyzována současná situace na trhu a v praktické části je samotná realizace podnikatelského záměru.
  • Item
    Marketingový mix podniku
    (Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Vodáková, Gabriela; Kaňovská, Lucie; Bumberová, Veronika
    Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový mix podniku Nedbal Trading s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí. Úvodní část je věnována teoretickým základům k dané problematice. V druhé části je nejprve představena analyzovaná společnost, poté jsou provedeny jednotlivé analýzy uvedené v teoretické části. Poslední část je věnována možným návrhům na zlepšení marketingového mixu podniku určených na základě zjištění z přechozích analýz.
  • Item
    Návrh a implementace systému Innovation Scorecard za účelem měření úspěchu inovace ve společnosti Red Hat
    (Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Shpilka, Tetyana; Žižlavský, Ondřej; Gazdík, Marcel
    Tato diplomová práce představuje návrh a implementaci řídicího systému známého jako Innovation Scorecard, který byl zaveden a aplikován v rámci společnosti Red Hat Czech s.r.o. Účelem bylo vylepšení současného modu operandi společnosti se zvláštním důrazem na zlepšení vývoje a implementačních procesů softwaru. Hlavní zaměření práce je především na měření toho, jak úspěšný byl jakýkoli navrhovaný inovativní způsob práce. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. První část obsahuje základní znalosti, které jsou důležité pro pochopení konkrétního tématu výzkumu. Druhá část diplomové práce popisuje společnost a umožňuje tak pochopení interních procesů a systémů v rámci firmy. Třetí část obsahuje související návrhy, jak zlepšit vnitřní procesy. To je založeno na analýze s hlavním zaměřením na to, jak společnost v současné době funguje.
  • Item
    Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku
    (Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Matoušková, Petra; Milichovský, František; Skálová, Martina
    Diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro podnik provozující kamenný i internetový obchod. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení základních pojmů v oblasti marketingu a komunikace. Analytická část se zabývá současným stavem podniku, stanovením možných nedostatků a následně návrhem nového komunikačního mixu. Nový komunikační mix by měl přispět k lepšímu postavení na trhu a k přilákání nových zákazníků.