2025

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 5 of 310
  • Item
    Návrh marketingové strategie spolecnosti
    (Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Novosád, Kryštof; Havíř, David; Schüller, David
    Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu a optimalizaci marketingové strategie penzionu řešená společnost. V teoretické části práce jsou definovány základní marketingové pojmy a metody, které jsou následně uplatněny v části analytické. Analytická část se dále zaobírá základními informacemi o podniku a vyhodnocením současné situace. Na základě výstupů z jednotlivých analýz a dotazníkového šetření jsou v praktické části předloženy návrhy na zlepšení současné strategie včetně uvedení možných přínosů pro podnik.
  • Item
    Návrh marketingového mixu vybraného podniku
    (Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Tihelková, Kamila; Milichovský, František; Bumberová, Veronika
    Tato diplomová práce se zaměřuje na rozšíření aktivit týkající se marketingového mixu vybraného podniku. V první kapitole na nachází vymezení problémů, stanovení cílů a metody jejich řešení. Druhá kapitola se zabývá teoretickými východisky práce, na jejich podkladu se dále vykoná analytická část. Ta přichází ve třetím pořadí. Popisuje vybraný podnik zhotovuje konkrétní analýzy a výzkum. Po celkové zhodnocení současného stavu přichází na řadu čtvrtá kapitola s vlastními návrhy na možná vylepšení.
  • Item
    Marketingová komunikace konkrétní veterinární ordinace
    (Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Kvasnicová, Sabina; Mráček, Pavel; Krčál, Tomáš
    Diplomová práce se zaměřuje na oblast marketingové komunikace ve veterinární ordinaci Veterina Bystrc. Cílem práce je navrhnout konkrétní opatření, která povedou ke zvýšení loajality stávajících klientů a zároveň osloví nové zákazníky. Teoretická část vymezuje klíčové pojmy v oblasti marketingu služeb, zákaznického chování a komunikačních nástrojů. Analytická část se zabývá hodnocením současného stavu komunikace ordinace, včetně PESTLE analýzy, marketingového mixu, analýzy konkurence a výsledků dotazníkového šetření mezi cílovou skupinou. V návrhové části jsou na základě těchto zjištění představena konkrétní doporučení vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace a posílení postavení ordinace na trhu.
  • Item
    Právní a daňové aspekty procesu transformace podnikatelského subjektu
    (Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Gottwaldová, Eva; Kopřiva, Jan; Malý, Vladimír
    Diplomová práce se zabývá problematikou transformace podnikání z osoby samostatně výdělečně činné na společnost s ručením omezeným, a to se zaměřením na oblast stavebnictví. Teoretická část analyzuje právní, daňové a ekonomické aspekty tohoto procesu, přičemž se věnuje specifikům obou forem podnikání a klíčovým faktorům ovlivňujícím rozhodování podnikatelů. Praktická část aplikuje získané poznatky na konkrétní případ podnikatele, který realizuje převod obchodního závodu na nově založenou společnost s ručením omezeným. Na základě komplexní analýzy jsou formulována doporučení týkající se účetního, daňového i procesního nastavení a současně jsou vyhodnocena potenciální rizika i přínosy této transformace.
  • Item
    Implementace ESG reportingu v podniku z odvětví zemědělské techniky
    (Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Nevosadová, Mirka; Pěta, Jan; Mergl, Václav
    Diplomová práce je zaměřena na problematiku ESG a její implementaci do vybraného podniku z odvětví zemědělské techniky. Na základě teoretických poznatků a provedené analýzy současného stavu a přístupu podniku k ESG jsou navržené strategie, jak by společnost k problematice mohla přistoupit. Dále jsou popsány způsoby, jakými by mohlo dojít k implementaci ESG reportingu do podniku a u těchto způsobů jsou zhodnoceny náklady, které bude nutné na implementaci vynaložit. Náklady jednotlivých způsobů implementace jsou mezi sebou porovnány a na závěr je navržen nejvhodnější způsob a strategie implementace pro daný podnik.