2011
Browse
Recent Submissions
Now showing 1 - 5 of 433
- ItemPodnikatelský plán pro založení firmy(Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Škorpík, Pavel; Bayerová, Vladimíra; Ing. Peter Chudý, Ph.D., MBATato diplomová práce je návrhem podnikatelského plánu pro založení firmy zabývající se výrobou zakázkového nábytku. Návrh reaguje na situaci vzniklou možným odkupem majetku od zanikajícího sdružení živnostníků a dle této situace je upraven. Cílem je vytvoření podnikatelského plánu pro založení společnosti s ručením omezeným a zhodnocení této situace.
- ItemMarketingová strategie podpory prodeje zboží a služeb(Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Daniel, Petr; Chlebovský, Vít; Daniel, JanPráce zpracovává problematiku prodeje IT (Informačních Technologií) zboží a služeb. Analyzuje stávající zákazníky, služby, které se pro ně zpracovávají, komunikaci a prodej nového zboží. Jaká je spokojenost aktuálních zákazníků, kde jsou nedostatky a tyto nedostatky minimalizovat nebo úplně odstranit. S pomocí strukturovaného dotazníku a dalších analytických metod vylepšit spokojenost se službami a prodejem zboží u stávajících i možných budoucích zákazníků. Výsledkem práce jsou návrhy na zlepšení celkové marketingové politiky firmy.
- ItemPodnikatelský záměr(Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Murín, Miroslav; Afonina, Anna; Sabov, PatrikDiplomová práce pojednává o podnikatelském záměru na zaloţení internetového portálu KAMZASPORTEM.CZ, který bude poskytovat informace o sportovištích v rámci města Brna a okolí. Práce obsahuje teoretický úvod do problematiky tvorby podnikatelského záměru a taky všechny potřebné analýzy v části praktické.
- ItemPodnikatelský záměr(Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Vágó, Gábor; Rompotl, Jaroslav; MBA, Tomáš Palacka,Témou mojej diplomovej práce je analýza konkurencieschopnosti spoločnosti Stroje a Mechanismy, a.s. Ako hlavný ciel pre túto prácu som si stanovil úlohu nazbierať čo najviac relevantných informácií o skúmanej problematike a podrobne analyzovať sledovanú spoločnosť. Na základe tejto analýzy si dovolím odporučiť niekoľko rad pre zlepšenie situácie a zvýšenie konkurencieschopnosti spoločnosti na trhu. Túto tému som si vybral z dôvodu, lebo si osobne myslím, že jednou z najdôležitejších úloh pre vyspelú, modernú spoločnosť je aktívne sledovanie konkurencie. V záujme úspešnosti snažiť sa jej prispôsobovať a neustále byť o krok pred ňou aby ako dodávateľská firma mohla byť stále atraktívnym partnerom pre svojich zákazníkov.
- ItemUplatnění marketingu v sektoru služeb(Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Pluháček, Stanislav; Chalupský, Vladimír; Král, PavelTato diplomová práce se zabývá marketingem hotelových služeb pro Hotel Celnice, který se nachází ve městě Břeclav, v srdci Lednicko-valtického areálu. Pojednává o marketingovém mixu hotelu a snaží se najít nedostatky v této oblasti a navrhnout zlepšení, které by vedlo k lepším komunikačním i ekonomickým výsledkům.