Browse
Recent Submissions
- ItemAnalýza ekonomických dat s využitím statistických metod(Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Kadour, Farah; Michalíková, Eva; Doubravský, KarelTato bakalářská práce je zaměřena na finanční a statistickou analýzu společnosti XYZ, s.r.o. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy a metody potřebné k provedení finanční a matematicko-statistické analýzy. Následuje praktická část, kde jsou vybrané ukazatele aplikovány na konkrétní data firmy, a následně vytvořeny predikce vývoje pomocí časových řad a regresní analýzy. Závěrečná část práce obsahuje výsledky analýzy a návrhy na zlepšení finanční situace podniku.
- ItemOptimalizace zdanění fyzické osoby(Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Vondrová, Nikol; Svirák, Pavel; Skalická, IvaTato bakalářská práce se zabývá daňovou optimalizací příjmů fyzické osoby za zdaňovací období roku 2024. Cílem je navrhnout legální postupy, které povedou ke snížení celkového daňového a odvodového zatížení a tím k navýšení čistého příjmu. Analýza vychází z reálných údajů Poplatníka A, přičemž jsou porovnány varianty využití odpisů automobilu, rozdělení příjmů na spolupracující osobu a paušálních výdajů na dopravu. Výsledkem je doporučení nejvýhodnějšího řešení na základě kvantitativního vyhodnocení.
- ItemNávrh na zlepšení komunikačního mixu vybraného podniku(Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Richnáková, Adriana; Milichovský, František; Parák, TomášTato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu současného komunikačního mixu vybraného podniku s cílem jeho zefektivnění. Cílem je oslovit nové zákazníky a zlepšit propagaci napříč různými kanály. Úvodní část představuje teoretická východiska marketingové komunikace, následuje analýza aktuálního stavu komunikace podniku. Závěrečná část obsahuje návrhy a doporučení ke zvýšení povědomí o značce, zlepšení vztahů se zákazníky a posílení postavení na trhu.
- ItemNávrh opatření pro rozvoj značky(Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Klíma, Adam; Zich, Robert; Andrýsková, JanaTato bakalářská práce zkoumá roli brandingu při utváření spotřebitelského vnímání v oblasti produktů na úlevu od bolesti, na příkladu české značky Capsicolle. Teoretická část vymezuje klíčové pojmy z oblasti brandingu, jako je identita značky, positioning, osobnost a brand equity, a zaměřuje se na jejich využití v oblasti farmaceutických a volně prodejných produktů. Analytická část hodnotí současný stav značky Capsicolle na základě kvalitativního výzkumu, analýzy spotřebitelů a srovnání s konkurencí. Mezi hlavní problémy patří nejednotná vizuální identita, nejasné umístění značky na trhu a slabé emocionální propojení se zákazníky. Návrhová část představuje strategická opatření pro rozvoj značky, včetně návrhu strukturovaného frameworku a doporučení pro posílení rozpoznatelnosti, důvěry spotřebitelů a odlišení na trhu. Cílem práce je vytvořit strategický základ pro rebranding Capsicolle, který podpoří její dlouhodobý růst a relevanci v konkurenčním prostředí.
- ItemNávrh opatření pro rozvoj značky(Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Hübl, Filip; Zich, Robert; Andrýsková, JanaAbstrakt Cílem této bakalářské práce je definovat opatření pro rozvoj zvolené značky na základě odpovídajících teoretických východisek, realizovaného výzkumu a provedených analýz. Teoretická část vymezuje konceptuální přístup k rozvoji značky prostřednictvím představení strategických modelů a rámců použitelných pro její budování a řízení. Analytická část se zaměřuje na identifikaci klíčových interních a externích faktorů ovlivňujících rozvoj značky, a to pomocí nástrojů jako SWOT analýza, benchmarking a mapování identity. Závěrečná návrhová část zpracovává rámec rozvoje značky včetně konkrétních doporučení pro implementaci a hodnotí očekávané dopady i předpoklady realizace navržených opatření.