Browse
Recent Submissions
- ItemVnitropodnikové směrnice obchodních korporací(Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Pernická, Adéla; Pěta, Jan; Cimala, MarekBakalářská práce je zaměřena na návrh doplnění stávající vnitropodnikové směrnice pro anonymizovanou společnost. V první části se autorka práce zaměřila na teoretickou problematiku dlouhodobého majetku, která zahrnuje jeho pořízení, oceňování, evidenci, odpisování či vyřazení. Kromě vymezení dlouhodobého majetku tato část obsahuje také charakteristiku vnitropodnikových směrnic. Druhá část obsahuje základní představení společnosti, krátkou finanční analýzu a v neposlední řadě zhodnocení současného stavu vnitropodnikové směrnice dané společnosti. Poslední část bakalářské práce je zaměřena na návrh doplnění stávající vnitropodnikové organizační směrnice pro dlouhodobý majetek.
- ItemTransformace právní formy podnikání z fyzické osoby na společnost s ručením omezeným(Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Chvíla, Martin; Kopřiva, Jan; Hobza, TomášBakalářská práce se zabývá transformací podnikání fyzické osoby na společnost s ručením omezeným. Cílem práce je analyzovat právní a daňové aspekty tohoto přechodu a navrhnout konkrétní způsob pro podnikatelský subjekt. Práci je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část popisuje základní rozdíly mezi podnikáním fyzických a právnických osob a možné způsoby přeměny. V analytické části je představen podnikatelský subjekt a analyzována jeho současná situace. Na základě této analýzy je v návrhové části doporučen způsob transformace na společnost s ručením omezeným.
- ItemStudentské start-upy: založení a rozvoj(Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Tutsch, Václav; Koráb, Vojtěch; Pirožek, PetrTato práce zkoumá české podnikatelské prostředí a navrhuje plán spuštění SocialGames, koncept akce zaměřené na studenty, podporovaný jednoduchou webovou aplikací. Kombinuje teoretické mapování metod obchodního plánování, právních forem a vnějšího prostředí s odhadem velikosti trhu a kvalitativními rozhovory za účelem posouzení poptávky a konkurence. Návrh aplikuje principy metodiky Lean Startup na minimální životaschopný formát akce s jasnými metrikami učení a rozhodovacími body. Finanční modelování naznačuje proveditelnost a rámec rizik nastiňuje praktická opatření ke snížení rizik, čímž vzniká stručný plán od pilotní fáze po opakovatelné operace.
- ItemNávrh rozvoje marketingu vybrané společnosti(Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Ďurina, Richard; Andrýsková, Jana; Havíř, DavidTato bakalářská práce se zaměřuje na identifikaci strategií pro zvýšení počtu samoplátců ve srovnání s pojištěnými klienty v Moderných Kúpeľoch Turčianske Teplice. Cílem výzkumu je analyzovat současnou strukturu klientely, porozumět její motivaci a navrhnout účinné marketingové a servisní inovace s cílem přilákat více samoplátců. Teoretická část popisuje základy lázeňského turismu, segmentaci zákazníků a spotřebitelské chování. Analytická část je založena na analýze interních dat, zákaznických průzkumech a srovnání s konkurencí. Závěrečná část předkládá konkrétní doporučení přizpůsobená potřebám lázní, včetně diverzifikace produktů, cílených propagačních aktivit a zlepšení zákaznické zkušenosti. Výsledky zdůrazňují význam personalizovaných služeb a nabídky s přidanou hodnotou pro zvýšení podílu samoplátců.
- ItemMarketingový plán na získaní inzerentů pro platformu na pronájem prostor(Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Tehlár, Damián; Marciánová, Pavla; Petrová, KateřinaTáto bakalárska práca sa zameriava na vývoj marketingového plánu pre začínajúcu platformu Roomblo, platformu pre krátkodobý prenájom nebytových priestorov. Teoretická časť definuje a vysvetľuje relevantné pojmy súvisiace s marketingovým plánom a jeho tvorbou. Analytická časť opisuje koncepciu a faktory ovplyvňujúce vstup platformy na trh. Návrhová časť poskytuje komplexný marketingový plán zameraný na získanie inzerentov v počiatočnej fáze.
