2016

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 5 of 438
  • Item
    Návrh kompetenčního modelu HR manažera působícího v mezinárodní korporaci etablované v České republice
    (Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Gutovská, Ivana; Konečná, Zdeňka; Havránek, Lukáš
    Cílem této diplomové práce je vytvoření kompetenčního modelu HR konzultanta působícího v mezinárodní personální agentuře. V první části práce se věnuji terminologické definici pojmů a popisu kompetenčních modelů, které jsou zaměřeny na HR profesionály. V praktické části práce jsem čerpala z analýzy popisu pracovního místa, rozhovoru s HR konzultantem a dotazníku. Dotazník byl distribuován mezi HR konzultanty působící ve zkoumané agentuře. Výstupem této analýzy je popis kompetencí a sestavený kompetenční model. V závěru této diplomové práce uvádím, jaké jsou praktické možnosti využití kompetenčního modelu.
  • Item
    Hodnocení finanční situace společnosti LUX-IDent s.r.o. a návrhy na její zlepšení
    (Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Vašíček, Patrik; Luňáček, Jiří; Smetana, Michal
    Tato diplomová práce se zabývá analýzou finanční situace společnosti LUX-IDent s.r.o. za období roku 2011 – 2015. Pro hodnocení budou použity metody a ukazatele finanční analýzy. Navrhovaná doporučení jsou založena na výsledcích finanční analýzy, které pomohou zlepšit celkovou finanční pozici a stabilitu společnosti.
  • Item
    Analýza využití sociálních médií v marketingové komunikaci podniku a návrh rozšíření užití sociálních sítí v marketingové strategii
    (Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Plisková, Zuzana; Chlebovský, Vít; Květoňová, Martina
    Tato práce řeší problematiku využití marketingové komunikace na sociálních médiích konkrétní společnosti. Cílem práce je analyzovat současnou situaci společnosti a navrhnout nástroje na změnu online marketingové komunikace. Vzhledem k dynamickému vývoji problematiky sociálních médií práce vychází ze současných poznatků a trendů. V řešení bylo použito analýzy vnitřního a vnějšího prostředí společnosti, a výzkumu cílové skupiny metodou online dotazníku. Na základě zjištěných výsledků a poznatků z teoretické části práce byly společnosti navrženy nástroje pro marketingovou komunikaci. Zjištěné výsledky a poznatky z práce mohou, při zavedení do marketingové strategie společnosti, zajistit požadovaný nárůst zákazníků.
  • Item
    Analýza ekonomických dat s využitím statistických metod
    (Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Klímová, Lenka; Michalíková, Eva; Antoš, Marek
    Cílem této práce je analyzovat a zhodnotit vybrané ekonomické ukazatele podniku s použitím analýzy časových řad, regresní a korelační analýzy. Teoretická část práce je zaměřena na časové řady a také na ekonomickou problematiku především poměrových ukazatelů a jejich interpretace. S analýzou souvisí také predikce hodnot vybraných ekonomických ukazatelů, kterou jsem předpověděla pro dva další roky (2014 a 2015). Následně jsem touto cestou navrhla vedení společnosti řešení zjištěného budoucího vývoje společnosti. Data jsem zpracovala pomocí programů Gretl a Microsoft Excel.
  • Item
    Rozvoj obchodních aktivit společnosti Rajnošek s.r.o.
    (Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Budínková, Jitka; Šimberová, Iveta; Hadová, Veronika
    Diplomová práce je obsahově zaměřena na rozvoj obchodních aktivit společnosti Rajnošek s.r.o. V práci jsou čtyři stěžejní části. Na úvod je popsán daný problém a také hlavní a vedlejší cíle práce. Dále následují teoretické poznatky, které slouží jako podklad pro praktickou část. V praktické části jsou uvedeny základní informace o firmě a provedena analýza současného stavu podniku. A na závěr jsou uvedena vlastní návrhová opatření, která tvoří výstupovou část celé práce. Tato opatření by měla vést k získání nových zákazníků, ale také ke snížení rizika v podobě sezónnosti současného podnikání.