2016

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 5 of 297
  • Item
    Simulace kapalin ve 2D
    (Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií, ) Pazdera, Vlastimil; Zemčík, Pavel; Polok, Lukáš
    Tato práce se zabývá simulací kapalin ve 2D řezu na mobilních zařízeních pomocí techniky Smoothed Particle Hydrodynamics implementovaném v herním enginu Unity. Výsledný program je použitelný na mobilních zařízeních jako stavební prvek her a interaktivních aplikací. Pomocí parametrů lze měnit vlastnosti kapaliny jako např. viskozita. Práce se zaměřuje na co největší využitelnost v mobilních aplikacích a zohledňuje požadavky a limity zařízení k dosažení co nejlepších vizuálních a fyzikálních vlastností kapaliny.
  • Item
    Physically Based Shading
    (Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií, ) Matěj, Šimon; Starka, Tomáš; Lysek, Tomáš
    Tato práce se zabývá zobrazováním materiálů v počítačové grafice, za použití metod, vychá- zejících z fyzikálních vlastností těchto materiálů. Jsou zde rozebrány fyzikální principy šíření světla a jeho interakce s objekty. Dále jsou popsané metody pro zobrazování, vycházející z těchto principů, a jejich vhodnost pro implementaci. Tyto metody jsou pak demonstrovány v aplikaci.
  • Item
    Simulace vody na GPU
    (Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií, ) Hanzlíček, Jiří; Vaverka, Filip; Jaroš, Jiří
    Cílem této práce je najít vhodný model kapaliny, jehož numerickou simulaci lze realizovat jako interaktivní. Tento požadavek vede na řešení založené na vysoce paralelním algoritmu. Implementace je provedena na procesoru i na grafické kartě tak, aby bylo možné dosáhnout srovnání výpočetního výkonu jednotlivých zařízení na zvoleném modelu.
  • Item
    Sémantická podobnost textů
    (Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií, ) Hajdin, Martin; Smrž, Pavel; Otrusina, Lubomír
    Táto práca sa zaoberá problematikou určovania sémantickej podobnosti textov so zameraním na kategorizáciu webových dokumentov, v tomto prípade záložiek. Súčasťou spracovania je teoretický prehľad metód, pre implementáciu systému. Popisuje sa aj návrh a implementácia jednotlivých metód použitých v systéme. Práca sa taktiež zaoberá vyhodnotením jednotlivých metód, kde sú vybrané metódy otestované podľa určitých kritérií.
  • Item
    Nástroj pro podporu vývoje softwarových systémů
    (Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií, ) Hrubý, Daniel; Kočí, Radek; Janoušek, Vladimír
    Nástroj pro podporu vývoje systémů je aplikace sloužící pro usnadnění průběhu vývoje softwarových systémů. Pomocí diagramu užití pomáhá k lepšímu porozumění požadavků od zákazníka, následně s využitím diagramu tříd lze přepsat návrh do objektového konceptu a díky Objektově orientovaným Petriho sítím lze popsat chování systémů. V práci nejdříve popíší programy věnující se stejné problematice, poté se vysvětlí jednotlivé diagramy a Objektově orientované Petriho sítě. Následně bude představena samotná aplikace, její testování a možná vylepšení.