Browse
Recent Submissions
Now showing 1 - 5 of 290
- ItemNávrh obchodní strategie pro založení africké restaurace v Brně(Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) ILogeme, Ijeoma; Škapa, Stanislav; Pavláková Dočekalová, MarieTato magisterská práce se bude zabývat Porterovým rámcem pěti sil, analýzou makroprostředí a analýzou SWOT, protože souvisí se studiem zavádění nových technologií. africké kuchyně na zahraniční trh. Diplomová práce má ambice nabídnout vhled do základní faktorů, které přispívají k neochotě lidí ztělesňovat africké pochoutky, kromě toho, že je třeba se zaměřit na objevení možností kapacitních podniků v oblasti stravování afrických a neafrických obyvatel. spotřebitele. Navrhovaná strategická metoda se snaží zvládnout limity přístupu k trhu prostřednictvím zjišťování zájmů a možností potenciálních zákazníků prostřednictvím cíleného dotazníku a realizací kompletního marketingového plánu na podporu povědomí a přilákání zákazníků do restaurace. Bude rovněž provedeno hodnocení proveditelnosti s cílem zmírnit podnikatelských rizik spojených se vstupem do malého podniku na zahraničním trhu.
- ItemMotivace a odměňování ve vybrané společnosti(Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Svobodová, Anežka; Konečný, Štěpán; Konečná, ZdeňkaDiplomová práce se zabývá motivací, spokojeností a odměňováním zaměstnanců ve vybrané společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část rozebírá pojmy spojené s danou problematikou a slouží jako teoretický podklad pro analytickou a návrhovou část. V analytické části je představena společnost a analyzována její současná situace. Následně je formou rozhovoru proveden sběr dat. Po vyhodnocení výsledků jsou v návrhové části stanoveny návrhy a doporučení na změny vedoucí ke zvýšení spokojenosti zaměstnanců a k vyšší pracovní výkonnosti.
- ItemMarketingový mix vybraného pivovaru(Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Koplík, Vojtěch; Milichovský, František; Smolka, PavelTato diplomová práce se zaměřuje na marketingový mix konkrétního pivovaru. Struktura práce je rozdělena do tří hlavních částí: teoretické, analytické a návrhové. Teoretická část poskytuje definice klíčových pojmů z oblasti marketingu a uvádí vybrané analytické metody. V analytické sekci je provedena charakteristika zkoumaného pivovaru a provedeny jsou jednotlivé analýzy. Návrhová část navazuje na zjištění a výsledky z analytické části a přináší konkrétní návrhy na úpravu marketingového mixu tohoto pivovaru
- ItemNávrhy na zlepšení motivace ve vybranéspolečnosti(Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Haumer, Ronald; Konečný, Štěpán; Hornungová, JanaPráce je rozdělena na dvě části. První teoretická část obsahuje teoretickou stránku cílové problematiky spojenou s motivací zaměstnanců a motivačními faktory, kde uvádím základní poznatky v těchto oblastech, což napomáhá k dalšímu vývoji práce. Praktická část obsahuje zhodnocení současné situace společnosti v rovině motivace zaměstnanců prostřednictvím průzkumu. S přihlédnutím k výsledkům a zjištěným skutečnostem jsem následně vytvořil návrh pro zlepšení motivace zaměstnanců ve společnosti, který může firma použít v praxi pro zvýšení produktivity zaměstnanců.
- ItemSystém hodnocení pracovníků ve vybraném podniku(Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Janská, Iveta; Konečný, Štěpán; Petrová, KateřinaPředmětem předkládané diplomové práce vybraného tématu je posouzení systému hodnocení a jeho jednotlivých složek ve vybraném podniku s cílem předložit návrhy pro jeho zlepšení. V návaznosti na rešerši dosavadních poznatků týkajících se problematiky hodnocení pracovníků bude provedena a popsána část praktická. V rámci této části budou uskutečněna šetření s vybranými zaměstnanci podniku. Na základě komparace výsledků dat obou šetření budou formulována doporučení pro další vedení systému hodnocení v daném podniku.