2024

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 5 of 290
  • Item
    Vztah reálného diferenciálu úrokových sazeb a měnového kurzu v závislosti na kreditním ratingu zemí
    (Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Jaššák, Jakub; Doubravský, Karel; Večeřová, Veronika
    Predmetom tejto diplomovej práce je skúmanie vzťahu diferenciálu reálnych úrokových sadzieb a menových kurzov, respektíve empirické overenie tvrdení vychádzajúcich z teórie, ako aj posúdenie vplyvu faktoru kreditného ratingu krajín na tento vzťah. Práca skúma krajiny, ktoré majú vlastnú monetárnu politiku a kurz v plávajúcom režime. Korelačná analýza, podporená taktiež analýzou kauzality, vychádza z mesačných dát 91 menových párov 14 krajín za obdobie 1998 až 2023.
  • Item
    Návrh marketingové strategie vybraného podniku
    (Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Verner, Pavel; Chlebovský, Vít; Kaňovská, Lucie
    Tato Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vybraného podniku. První část se věnuje cílům, metodikám a postupu použitého k jejich dosažení. Druhá část práce představuje teoretická východiska práce a odborné pojmy potřebné ke třetí části práce, analýze současného stavu, která se věnuje analýze stávající situace, vnitřních i vnějších faktorů a průzkumu zákaznických potřeb a preferencí. Výstupy z analýzy současného stavu jsou použity v navazujících vlastních návrzích řešení, kde je výstupem návrh budoucí marketingové strategie podniku s důrazem na online marketing a využití umělé inteligence.
  • Item
    Návrh na změnu marketingové komunikace realitní agentury
    (Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Kolářová, Anna; Kaňovská, Lucie; Kučera, Radim
    Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingové komunikace vybrané realitní agentury s primárním zaměřením na preference generace Z. Práce je rozdělena do tří částí, teoretická část se zaměřuje na marketingovou komunikaci služeb, generaci Z, X a Y a hlavní rysy charakterizující trh s nemovitostmi. Analytická část se soustředí na aktuální situaci vybrané realitní agentury v oblasti marketingové komunikace, analýzu vnějšího a vnitřního prostředí a kvalitativní výzkum, zaměřující se na preference generace Z v oblasti výběru vlastního bydlení. V návrhové části jsou doporučeny na základě analytické části optimální změny v oblasti marketingové komunikace pro realitní agenturu.
  • Item
    Návrh změn marketingového mixu
    (Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Surá, Petra; Kaňovská, Lucie; Havíř, David
    Diplomová práce se zabývá návrhem změn marketingového mixu vybraného brněnského kadeřnictví. Práce je strukturována do 3 částí. Teoretická část představuje literární rešerši týkající se marketingu. V analytické části je představeno kadeřnictví a jeho aktuální marketingový mix, následně jsou uplatněny strategické analýzy vnějšího a vnitřního okolí a v neposlední řadě jsou promítnuty výsledky z provedeného průzkumu. Ve třetí části jsou, na základě výsledků plynoucí ze současné situace, navrhnuta doporučení na změny jednotlivých prvků marketingového mixu za účelem zkvalitnění a zdokonalení stávajících služeb.
  • Item
    Návrh změn marketingové komunikace společnosti
    (Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská, ) Pavelková, Simona; Kaňovská, Lucie; Škoda, Vojtěch
    Diplomová práce pojednává o marketingové komunikaci vybraného podniku. Práce je rozdělena do tří částí. První část se zabývá teoretickými východisky, které popisují důležité pojmy, druhá část zahrnuje analýzau problému a současné situace a jako poslední je vypracována návrhová část, kde jsou vytvořeny návrhy na doplnění, úpravu či změny marketingové komunikace podniku, při jejímž zpracování se vycházelo ze zjištěných poznatků analýzy současné situace.