MIČÍKOVÁ, P. Návrh změn marketingové komunikace konkrétního ateliéru [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Autorka v práci prokazuje schopnost využít získané teoretické poznatky v analytické i návrhové části. K práci přistupovala zodpovědným a iniciativním způsobem. Práce celkově působí přehledným a logickým dojmem a obsahuje všechny náležitosti předepsané pro tento typ prací. Přínosné je provedení přehledného porovnání konkurentů v místě působení. Předložené návrhy pak lze označit jako přínosné. V souhrnu návrhů pak autorka vhodně, přehlednou formou zobrazuje samotné náklady na realizaci jednotlivých návrhů a zároveň poukazuje na předpokládaný přínos realizace. V práci kladně hodnotím, že autorka neopomněla přidat harmonogram či analýzu rizik spojených s realizací návrhů. Otázky k obhajobě: 1) Myslíte si, že 10% sleva (kap. 3.1.1 Instagram, část "Možný návrh soutěže", str. 102) je dostatečnou motivací pro účast v navrhované soutěži pro nové možné zákazníky? (Proč byla navržena sleva právě ve výši 10%?)
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | Autorka zvolila standardní postup řešení s využitím adekvátních metod. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | V kapitole věnující se Porterově modelu pěti konkurenčních sil výsledky působí spíše jako pouhý popis jednotlivých ovlivňujících faktorů. Je zde však dobře provedeno porovnání nejvýznamnějších konkurentů. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Výsledky práce jsou prakticky využitelné, ať už se jedná o výsledky z dílčích analýz či o samotné návrhy. Předložené návrhy pak směřují k vytyčenému cíli. U některých z návrhů bylo vhodné detailnější odůvodnění toho, co autorka navrhuje (proč je nastavena konkrétní sleva, proč právě navrhované počty, atp.) Kladně lze ohodnotit např. detailní propracování návrhu v kap. 3.1.8 Vernisáž ateliéru, kde autorka myslela i na detailní nastavení cateringu pro danou akci. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Práce je logicky a přehledně uspořádána. Autorka dovede využívat vhodné terminologie na odborné jazykové úrovni. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A | V práci je využito velké množství adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně kombinovány a správně citovány |
Autorka se v diplomové práci zabývala návrhem změn marketingové komunikace konkrétního ateliéru. Při provedení dílčích analýz obecného i oborového okolí pozitivně hodnotím provedené zmapování konkurence a marketingový průzkum. Na základě výsledků analytické části byl autorkou navržen mix změn marketingové komunikace, který považuji pro podnikatelský subjekt za praktický. Pozitivně v diplomové práci hodnotím i zhodnocení rizik včetně návrhů na opatření k jejich snížení. Stanovený cíl byl splněn a práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | B | ||
Splnění stanovených cílů | B |
eVSKP id 110320