VYBÍRALOVÁ, Z. Teorie a praxe výchovy k požární ochraně a ochraně obyvatelstva na základních školách [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta chemická. 2009.

Posudky

Posudek vedoucího

Novák, Jaromír

Cíl stanoven velmi dobře, splněn s menšími rezervami. Téma aktuální. Uspořádání práce velmi dobré. Prokazuje velmi dobrou znalost problematiky a také své praktické zkušenosti v oblasti výchovy mladé generace. Projevuje vlastní názory. Byť je práce místy popisná, autorka prokazuje tvůrčí pohled a schopnosti. Formulované závěry jsou vcelku fundované a využitelné. Provedla průzkum a prokázala jej zpracovat na dobré úrovni. Práce s literaturou je na velmi dobré úrovni. Práce je přínosná a prokazuje požadovanou úroveň. Předloženou bakalářskou práci doporučuji k obhajobě a navrhuji hodnocení dobře(C Ve Vyškově dne 20.6.2009 Vedoucí BP Jaromír Novák

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění požadavků zadání C
Studium literatury a její zpracování B
Využití poznatků z literatury C
Kvalita zpracování výsledků C
Interpretace výsledků, jejich diskuse B
Závěry práce a jejich formulace C
Využívání konzultací při řešení práce C
Celkový přístup k řešení úkolů C
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Spálenková, Marta

Celkově je bakalářská práce zpracována na velmi dobré úrovni, je dobře strukturována a členěna a rovněž tak i jazykové zpracování až na výjimečné případy, kdy je např. použita "lidová" formulace "... jsme si mohly nechat jen zdát" (str. 29) nebo kdy došlo pravděpodobně k překlepu. Vhodně jsou voleny i otázky v dotazníku s ohledem na věk dětí. Zpraování dotazníku je provedeno tabulkově se slovním zdůvodněním dosaženého výsledku. Při vyhodnocení a porovnání základních škol, ve kterých byl vyplněn dotazník, není uvedeno za jak dlouhou dobu po absolvování vzdělávacího programu na základní škole Křetín byl proveden dotazníkový průzkum. V práci je uvedeno "poté" což by mohlo znamenat, že po skončení programu byl dětem rozdán dotazník k vyplnění. To by ovšem mělo velký vliv na výsledky testu. V závěrečném vyhodnocení jde spíše o konstatování současně probíhajícího programu, v práci chybí návrhy na zlepšení jak přístupu škol, tak samotného vzdělávacího programu "Hasík". Rovněž by v práci mohly být uvedeny vlastní návrhy motivačních odměn pro děti.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění požadavků zadání C
Logické členění práce A
Kvalita zpracování výsledků B
Interpretace výsledků, jejich diskuse B
Využití literatury a její citace A
Úroveň jazykového zpracování B
Formální úroveň práce – celkový dojem B
Závěry práce a jejich formulace B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 19786