VYBÍRALOVÁ, Z. Teorie a praxe výchovy k požární ochraně a ochraně obyvatelstva na základních školách [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta chemická. 2009.
Cíl stanoven velmi dobře, splněn s menšími rezervami. Téma aktuální. Uspořádání práce velmi dobré. Prokazuje velmi dobrou znalost problematiky a také své praktické zkušenosti v oblasti výchovy mladé generace. Projevuje vlastní názory. Byť je práce místy popisná, autorka prokazuje tvůrčí pohled a schopnosti. Formulované závěry jsou vcelku fundované a využitelné. Provedla průzkum a prokázala jej zpracovat na dobré úrovni. Práce s literaturou je na velmi dobré úrovni. Práce je přínosná a prokazuje požadovanou úroveň. Předloženou bakalářskou práci doporučuji k obhajobě a navrhuji hodnocení dobře(C Ve Vyškově dne 20.6.2009 Vedoucí BP Jaromír Novák
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | C | ||
Studium literatury a její zpracování | B | ||
Využití poznatků z literatury | C | ||
Kvalita zpracování výsledků | C | ||
Interpretace výsledků, jejich diskuse | B | ||
Závěry práce a jejich formulace | C | ||
Využívání konzultací při řešení práce | C | ||
Celkový přístup k řešení úkolů | C |
Celkově je bakalářská práce zpracována na velmi dobré úrovni, je dobře strukturována a členěna a rovněž tak i jazykové zpracování až na výjimečné případy, kdy je např. použita "lidová" formulace "... jsme si mohly nechat jen zdát" (str. 29) nebo kdy došlo pravděpodobně k překlepu. Vhodně jsou voleny i otázky v dotazníku s ohledem na věk dětí. Zpraování dotazníku je provedeno tabulkově se slovním zdůvodněním dosaženého výsledku. Při vyhodnocení a porovnání základních škol, ve kterých byl vyplněn dotazník, není uvedeno za jak dlouhou dobu po absolvování vzdělávacího programu na základní škole Křetín byl proveden dotazníkový průzkum. V práci je uvedeno "poté" což by mohlo znamenat, že po skončení programu byl dětem rozdán dotazník k vyplnění. To by ovšem mělo velký vliv na výsledky testu. V závěrečném vyhodnocení jde spíše o konstatování současně probíhajícího programu, v práci chybí návrhy na zlepšení jak přístupu škol, tak samotného vzdělávacího programu "Hasík". Rovněž by v práci mohly být uvedeny vlastní návrhy motivačních odměn pro děti.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | C | ||
Logické členění práce | A | ||
Kvalita zpracování výsledků | B | ||
Interpretace výsledků, jejich diskuse | B | ||
Využití literatury a její citace | A | ||
Úroveň jazykového zpracování | B | ||
Formální úroveň práce – celkový dojem | B | ||
Závěry práce a jejich formulace | B |
eVSKP id 19786