ŽUPKA, P. Rozvoj elektronického obchodu s využitím datové analýzy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Práce je zpracována na dobré úrovni. Hlavní cíl v podobě návrhu rozvoje konkrétního elektronického obchodu na základě datové analýzy byl naplněn. Nicméně větší pozornost by mohla být věnována částem souvisejícím s jeho propagací či brand managementem. (V práci je patrná autorova snaha o zestručnění některých oblastí, což může mít negativní dopad na celkové vnímání těchto částí.) Zaměření práce je především do oblasti analýzy současného elektronického obchodu s vytyčením oblastí pro zlepšení, které souvisí s automatizovanou datovou analýzou a potenciálem rozšířené propagace v oblasti sociálních sítí. V samotné práci je patrný systematický přístup k řešení dané problematiky, avšak některé dílčí části by mohly být rozvedeny a detailněji zpracovány (např. SWOT analýza, možnosti propagace, apod.). Pozornost byla směřována do oblasti analýzy dat a to v rovině potenciálních možností reprezentovaných případovou studií a v rovině reálných dat daného obchodu, ze kterých byly následně formulovány doporučení pro další rozvoj. Zpracování splňuje požadavky závěrečné práce, avšak lze nalézt drobné nedostatky ve formátování či jazykové stylistice. Z práce je patrná autorova orentace v dané problematice a prakticky orientovaný přístup k řešení problému. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě: Jaký je aktuální vývoj daného obchodu v návaznosti na Vaše návrhy?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Bakalářská práce předkládá návrhy v oblasti rozvoje elektronického obchodu Chienne Paris. Autor v práci prokázal schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy dobře využitelné ve společnosti. Návrhy vycházejí z velmi dobré znalosti prostředí společnosti autorem práce. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | Stanovený cíl práce byl naplněn. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | Autor zvolil vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody. Nicméně, v teoretické části by bylo vhodnější zařadit kapitoly 1.4.2 Segmentace trhu a 1.4.3 Tržní zacílení před kapitolu 1.4.1 Marketingový mix. Kapitola 2.4 Konkurence a kap. 2.8 Marketingový mix, propagace, mohla být detailněji zpracována, a to i vzhledem k návrhům práce. Chybí shrnutí SWOT analýzy. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Autor prokázal dobrou schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | C | Výsledky práce jsou prakticky využitelné v analyzované společnosti, jen mohl být vytvořen časový plán jednotlivých návrhů, zhodnocení jejich přínosů a vymezena možná rizika z jejich realizace. | |
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Autor používá vhodnou terminologii. V textu chybí v odkazy na tabulky, grafy, což znesnadňuje orientaci v práci. | |
Práce s informačními zdroji | B | Autor v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány. |
eVSKP id 127766