HAREA, V. On-line marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
The main objective of the thesis has been achieved. The proposed online marketing communication measures are in line with the proposed objective and are logically structured according to a theoretical framework. The author used appropriate methods to collect data and did requested analyses. The author interprets well the conclusions from the conducted analyses . Nevertheless, the proposal of webpage content could be more detailed and contain e.g. the analysis of keywords. The formalities and terminology used are of a very good standard. However, some figures (e.g. Figure 2) are harder to read. The proposal part contains a basic financial framework and a risk analysis, allowing easier implementation into practice. It would be beneficial to add also a time framework. The citation standard is met. Question for the defence: Which of these proposals do you consider crucial, and why?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A |
The bachelor's thesis presents proposals in the field of on-line marketing communication of the company Foreigners s. r. o. The author demonstrated the ability to use the acquired theoretical knowledge in the analytical and proposal part. The proposal part contains practical proposals that can be used in society, which are planned with regard to their implementation. The proposals are based on a good knowledge of the environment by the author. The goal of the work was fulfilled. I recommend the thesis for defense. Questions for the defense: 1. Do you have an idea of a possible timetable for your proposals? 2. Have you presented your proposals to the company, if so, how are they implemented?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | Stanovený cíl práce byl naplněn. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | Autorka zvolila vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody. Nicméně vzhledem k tématu práce analýza makroprostředí nebyla nutná. Konkurence mohla být detailněji zhodnocena u plánovaných návrhů online marketingové komunikace. Chybí shrnutí SWOT analýzy a některé příležitosti vychází spíše z externího prostředí, než z interního. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Studentka prokázala schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | C | Návrhy odpovídají současné situaci podniku, ale není v úvodu návrhové části uvedeno, proč se autorka zaměřila jen na tři uvedené oblasti. Návrhy bylo dobré zpracovat i s ohledem na cílovou skupinu, která je popsána i prostřednictvím user analysis. Návrhy jsou vymezeny z hlediska nákladů a možných rizik jejich realizace, ale chybí jejich časový plán a vymezení přínosů. | |
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Práce má přehlednou strukturu, i když řazení kapitol mohlo být nejdříve na analýzy makro prostředí, pak mikro prostředí, včetně analýzy online marketingové komunikace. | |
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 134982