ŠŤASTNÝ, J. Zavěšení, odpružení, tlumení závodních vozidel [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2009.
Bakalář ke zpracování bakalářské práce přistoupil velice samostatně, což následně vedlo k problémům s dodržením zadání. To se nepodařilo naplnit jak bylo původně zamýšleno. Přístup studenta ke zpracování bakalářské práce nebyl příliš svědomitý.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | E | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | E | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | E | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | D | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | D | ||
Práce s literaturou včetně citací | D | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | B |
Tato bakalářská práce si dala za cíl zmapovat oblast odpružení, tlumení a zavěšení závodních vozidel. Dle mého názoru se však cíle práce příliš splnit nepodařilo. Příliš velká část práce je věnována teoretickému rozboru provedení těchto prvků u sériových vozidel, aniž by v další částech práce tyto informace byly navázány na konkrétní provedení právě u závodních vozidel. Obdobná je situace u části rozebírající řády FIA. Vzhledem k tomu, že dále tyto informace nejsou příliš využity ztrácí tato část více méně smysl. Část věnující se závodním vozidlům obsahuje jen rozbor zavěšení F1 a následně zavěšení a tlumení vozidel WRC. Přes výše uvedené nedostatky lze bakalářskou práci doporučit k obhajobě, je však škoda, že se zadané téma, jistě velice zajímavé nepodařilo zpracovat lépe a rozsáhleji.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | D | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | D | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | E | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | D | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | C | ||
Práce s literaturou včetně citací | C |
eVSKP id 19555