NEUGEBAUER, K. Podpora prodeje a reklama sportovního centra [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Práce za zabývá oblastí, která byla ovlivněna protipandemickými opatřeními. I z tohoto důvodu lze vnímat tuto problematiku za aktuální a je důležité se jí věnovat. Při konzultacích autor projevoval o psaní práce zájem a prokazoval znalosti analyzované problematiky. To se projevuje v tom, že předložené návrhy jsou logické, opodstatněné a smysluplné. Pro analyzovanou společnost lze výstupy práce (zejména pak návrhy) vnímat jako přínosné a realizovatelné. Otázky k obhajobě: 1) Jak konkrétně by podle Vás mohl být rezervační systém využit tak, aby šel vnímat jako nástroj podpory prodeje? 2) Co si myslíte o možnosti využití influencerů jako možnosti reklamy v analyzované oblasti? 3) Který z Vašich návrhů považujete na klíčový pro jasné odlišení se od konkurence?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C Výstupy práce směřují k naplnění cíle stanoveného v zadání. Cíle práce uvedené v zadání se ne zcela shodují s cílem uvedeným v kapitole "Cíl a postup zpracování práce". Tyto cíle jsou z pohledu nastavení práce a jejích výstupů velmi blízké.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Autor využil vhodného postupu a adekvátních, standardních metod.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Autor prokazuje schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry.
Praktická využitelnost výsledků B Výsledky práce, zejména pak samotné návrhy, jsou prakticky využitelné a pro analyzovanou společnost přínosné.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce vychází ze standardní, logické a přehledné struktury. Autor používá vhodnou terminologii a vyjadřuje se na odborné jazykové úrovni. Práce je vhodně doplněna o ilustrativní obrázky. Z pohledu větší logiky bych kapitolu věnovanou vlastnímu marketingovému výzkumu dal spíše ke kapitole věnované zákazníkům.
Práce s informačními zdroji, včetně citací C V práci je využito adekvátních zdrojů informací, které jsou většinou vhodně uvedeny a citovány. Místy (zejména v analytické části) nemusí být zcela jisté, odkud autor informace čerpal. Některé z citací pak mohou působit ne zcela přesně. Práce byla prověřena systémem Theses.cz. Ten určil podobnost se všemi nalezenými dokumenty 9%. Nejvyšší míra podobnosti u jednoho dokumentu je pak 2,5%.
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Wagnerová, Hana

Bakalářská práce na téma Podpora prodeje a reklama sportovního centra se zaměřuje na fitness centrum GladiatorsZone v Ivančicích. Na základě použitých analýz, porovnání konkurence a posouzení komunikačního mixu dokázal autor identifikovat nejen silné a slabé stránky podniku, které jako klient vnímá do slova na vlastní kůži, ale také příležitosti i hrozby. Zhodnocení současné situace je podpořeno dotazníkovým šetřením zákazníků i veřejnosti a rozhovorem s majitelkou fitcentra. Výsledky analýz jsou zachyceny v tabulce SWOT. Z analýz vyplynulo mnoho témat na zlepšení stávajícího stavu. Návrhy cílí na čtyři oblasti, konkrétně na propagaci (web, sociální sítě – fb, ig) členství a vstup (posilovna, skupinová cvičení, otevírací doba fitcentra), akce fitcentra, kterých v současné době není mnoho, a na případnou spolupráci s okolními podniky (kavárna, zdravá výživa apod.). Kladně hodnotím vlastní grafické návrhy (od webových stránek přes letáčky). Návrhy jsou podpořeny nákladovou kalkulací. Je také vyčíslen odhad tržeb za sledované období. Jednotlivé návrhy jsou reálné a přeji, aby při uvedení do praxe přinesly užitek – více spokojených zákazníků a vyšší tržby. Bakalářskou práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň E
Práce s informačními zdroji C
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 143210