BERKA, M. Mezinárodní marketingová strategie vybraného podniku při vstupu na zahraniční trhy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2023.
Práce je postavena na adekvátních zdrojích, dále na analýze využívající adekvátních metod. Jednotlivé části práce jsou zpracovány velmi dobře, výtka může být směřována ke zpracování SMART cílů. Samotné návrhy se orientují na vymezený cíl a lze je považovat za přínosné.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | Práce na velmi dobré úrovni naplňuje stanovený cíl. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | Zvolený postup řešení je logický, v práci jsou převážně velmi důkladně využity metody, které jsou pro tento typ práce adekvátní. Výtka může být směřována ke zpracování kapitoly 4.2. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Obsah teoretické části vytváří východiska pro zpracování analýz a výsledky analýz jsou dále na velmi dobré úrovni využity pro návrh doporučení. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Návrhy vycházejí z poznatků jednotlivých analýz. Výsledky lze na základě poskytnutých informací považovat převážně za velmi dobře prakticky využitelné. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Práce má nadstandardní délku, vhodnou a jasnou strukturu, použitá terminologie i odborná jazyková úroveň je adekvátní. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C | Práce vychází z odborných, i zahraničních, zdrojů, se kterými je pracováno adekvátně. Nedostatkem jsou ne vždy uváděné zdroje informací. |
Pokud vycházíme z tématu práce a stanovených cílů, lze konstatovat, že autor práce zcela naplnil vytyčené cíle. Autor zvolil tradiční strukturu, tedy dělení na teoretickou a praktickou část. Teoretická východiska jsou popsána obsáhle, nicméně tvoří nezbytný základ k pochopení dané problematiky. Východiska práce spočívají v praktické části, kterou autor zpracoval velmi detailně a může sloužit majiteli firmy jako návod pro vytvoření marketingových strategií na zahraničních trzích. Dále autor zvolil vhodné marketingové metody k řešení vymezené problematiky. Autor dodržel stanovené požadavky na formální náležitosti diplomové práce, pouze by bylo vhodné zlepšit jazykovou úroveň a gramatiku.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 151465