ŘEHOŘKOVÁ, P. Marketingová Strategie vybraného podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2023.
Hlavním cílem práce jsou návrhy vedoucí ke zlepšení marketingové strategie vybraného podniku. Cíl považuji za splněný.Autorka v práci velmi dobře aplikuje metodické postupy standardně využívané při analýze a následném návrhu změn marketingové strategie. Oceňuji systematicky zpracované analýzy s dobře formulovanými závěry, přínosný je rovněž zpracovaný výzkum zaměřený primárně na spokojenost zákazníků. Návrhy velmi dobře navazují na závěry z analýz a jsou správně a systematicky strukturovány. Velmi dobře je zpracován rovněž plán realizace návrhů a ekonomické zhodnocení. Práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Diplomová práce předkládá návrhy pro zlepšení marketingové strategie kavárny Maybe coffee & bistro. Autorka v práci jednoznačně prokázala schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Práce je zpracována nadstandardně, a to nejen díky svému rozsahu. Autorka věnovala diplomové práci velkou pozornost a všechny její části jsou na velmi dobré úrovni. Návrhová část obsahuje praktické návrhy aplikované pro nástroje rozšířeného marketingového mixu, které jsou velmi dobře využitelné ve společnosti, které jsou naplánovány i s ohledem na čas a realizaci. Návrhy vycházejí z velmi dobré znalosti společnosti autorkou. Připravené návrhy mohou být pro společnost jednoznačně přínosem. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | Stanovený cíl byl splněn na velmi dobré úrovni. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | Autorka použila v práci vhodné metody. Pozitivně hodnotím analýzu konkurence a dílčí shrnutí každé provedené analýzy. V práci bylo také provedeno dotazníkové šetření týkající se spokojenosti zákazníků, které je velmi dobře zpracováno. - V teoretick části by bylo vhodné lépe vymezit pojem "marketingová strategie." | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | Schopnost interpretace byla jednoznačně potvrzena, hlavně při propojení analytické a návrhové části. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Návrhy jsou velmi praktické, komplexní a odpovídají závěrům z analytické části práce. Jsou zpracovány s ohledem na čas (velmi detailně a přehledně), náklady a realizaci (kdo je bude řešit). Oceňuji i vlastní grafické návrhy, např, taška. Jen by bylo dobré ještě lépe vymezit očekávané přínosy z návrhů plynoucí. | |
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Autorka používá vhodnou terminologii a vyjadřuje se na dobré jazykové úrovni. Jen je vhodnější nepoužívat 4 úrovně nadpisů. | |
Práce s informačními zdroji | A | Autorka v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány. |
eVSKP id 150914