SVATÝ, D. Hra v Unity s RPG prvky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2023.
Celkově byl přístup pana Svatého velmi zodpovědný, na konzultace chodil vždy připraven a naprosto pravidelně bez žádných prodlev. Na všechny otázky byl vždy připraven a byl velmi iniciativní co se týče samotného návrhu a implementace hry. Ačkoliv by ve výsledné aplikaci určitě bylo co zlepšovat, tak jsem s výsledkem spokojený a nemohu hodnotit jinak než stupněm A a považovat spolupráci se studentem za příkladnou.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Informace k zadání | Cílem zadání bylo vytvořit jednoduchou hru s RPG prvky v prostředí Unity. Dle mého názoru student zadání splnil ve všech bodech a nemám k němu žádné výhrady. S dosaženými výsledky jsem spokojený. | ||
Práce s literaturou | Řešitel pracoval s literaturou do velké míry samostatně, vyhledával a citoval zejména odborné zdroje. | ||
Aktivita během řešení, konzultace, komunikace | Student byl nad míru aktivní na konzultacích, docházel po celý rok pravidelně každých 14 dní, na konzultace chodil s připravenými dotazy a vždycky ukazoval dostatečný postup v práci. | ||
Aktivita při dokončování | Obsah celé práce byl konzultován iterativně po celý rok, textová část byla sice dokončována lehce na poslední chvíli ale s dostatečnou rezervou. Celou práci jsem dostal k přečtení včas. | ||
Publikační činnost, ocenění | - |
Výsledná hra je hrateľná a obsahuje 7 rôznych úrovní. Študent prejavil iniciatívu a prišiel prácu osobne odprezentovať. Celkový dojem avšak znižuje text práce a preto navrhujem hodnotenie známkou B .
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Náročnost zadání | Vzhľadom k implementovaným častiam sa jedná o priemerne obtiažne zadanie. | ||
Rozsah splnění požadavků zadání | Zadanie splnené vo všetkých bodoch. | ||
Rozsah technické zprávy | Práca obsahuje približne 47 normostrán, a teda je v oblasti minimálneho rozsahu, avšak všetky technické časti sú dostatočne popísané. | ||
Prezentační úroveň technické zprávy | 85 | Práca je vhodne členená a jednotlivé kapitoly na seba naväzujú. Kapitola 2, teória, popisuje teoretický základ algoritmov a techník využívaných v práci. Jediné výhrady mám k sekcii 2.4, ktorá popisuje BSP algoritmus, ktorý je vysvetlený veľmi kostrbato a nie je zrozumiteľný. Kapitola 3, návrh, je krátka (4 strany) a mohla by byť obsiahlejšia. Kapitola 4, implementácia, zhrňuje implementačné detaily a je v nej zahrnuté aj testovanie. | |
Formální úprava technické zprávy | 75 | Prácu negatívne ovplyvňuje množstvo drobných gramatických chýb a preklepov a anglicizmov. Ďalej sa v práci vyskytujú nezmyselné spojenia a vety (napr. "Táto scéna je nasleduje medzi vždy po dokončení úrovne.", str. 30, podsekcia Upgrade obrazovka) a niektoré sekcie obsahujú oslovenia v 1. osobe množného čísla. Taktiež sa na niektorých miestach vyskytuje nesprávne použitie pomlčky a spojovníka, niekedy poznámka pod čiarou predchádza jej použitiu (napr. obr. 2.1). | |
Práce s literaturou | 95 | Práca cituje množstvo kvalitnej literatúry. Zdroje [10] a [39] mali byť uvedené pod čiarou. Zdroj [18] je blog v Taliančine a jeho použitie v texte nedáva zmysel (str. 5, Godot). Zdroj [33] je v texte nesprávne uvedený (str. 8). | |
Realizační výstup | 95 | Hra je plne funkčná, hrateľná a zábavná. V práci bol naviac vytvorený procedurálny generátor herných úrovní, ktorý je avšak spustiteľný len v editore Unity. | |
Využitelnost výsledků | Jedná sa o implementačné dielo. |
eVSKP id 145376