KOPORCOVÁ, P. On-line marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Hlavní cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření jsou v souladu s navrhovaným cílem a jsou logicky strukturována dle teoretického rámce. V práci jsou použity relevantní metody pro sběr a analýzu dat. Autorka velmi dobře interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. Navrhovaná opatření jsou logicky a přehledně zpracována. Návrhová část obsahuje časové hledisko, základní finanční rámec, personální zajištění a analýzu rizik. Celkový finanční rámec by bylo přínosné v práci více okomentovat. Formální náležitosti a použitá terminologie je na velmi dobré úrovni. Tabulka 32 a 34 není dobře naformátována. Citační norma je dodržena. Otázka k obhajobě: Jaký návrh považujete za klíčový a proč?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Stanovené cíle práce byly dle mého názoru splněny. V teoretické části autorka velmi podrobně pokrývá všechny oblasti marketingu a komunikace, kterými se dále zabývá v práci. Oceňuji i využití internetových zdrojů, jelikož online marketing je velmi progresivní, a ne všechno aktuální se dá vyčíst z literatury. V analytické části autorka popisuje nejen firmu jako takovou, ale také ji zasazuje v rámci SLEPTE analýzy do širšího prostředí. U analýzy výrobků by byla zajímavá také BCG matice, ale na kvalitě práce to neubírá. Všechny analýzy i výzkum autorky dávají smysl jsou přehledně zpracovány. V návrhové části se autorka zabývá konkrétním řešením marketingové komunikace firmy, včetně časového a finančního rámce a podrobné analýzy rizik. Pro přehlednost bych doplnil o SMART cíle. Co se týče návrhu komunikace jako takového, velmi se mi líbí nápad držet se autentičnosti a lokálnosti a velmi vkusně zvolený font. Co se týče newsletteru, nápad, aby ho časem dělaly zaměstnankyně personálního oddělení a účtárny mi nepřijde správný, ale na rozdíl od autorky neznám ty lidi osobně. U LinkedIn si nejsem jistý, zda tam je cílová skupina potenciálních zaměstnanců pekárny. Nic z výše uvedených poznámek však nebrání tomu, aby navrhované řešení mohlo být použito v praxi.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 134981