ŠMARDOVÁ, G. Marketingový mix společnosti OKNOSERVIS s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Otázky k obhajobě: 1) Jak vyplývá z tabulky 3 na straně 34, uvádíte "Zisk" jako součást "Režijních nákladů". Můžete vysvětlit postup výpočtu ceny? 2) Uvedená celková suma 137 200 Kč neuvádí předpokládané náklady na realizaci školení externích a interních montážníků oken. Vzhledem k tomu, že úhrada ceny za službu od zákazníka představuje existenci pro společnost, neměl by být kladen větší důraz na kvalitu služby? Mohla byste podrobněji rozvést návrh (počet školení montážníků, délka a zaměření školení, předpokládaná a akceptovatelná cena za školení, popř. roční očekávané náklady vynaložené společností na školení)? 3) Jaké přínosy může očekávat společnost od případné realizace Vašich návrhů?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A |
Nejsou.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 73331