ŽIROVNICKÝ, A. Návrh strategie na zvýšení prodejnosti dětské certifikované obuvi [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.

Posudky

Posudek vedoucího

Mucha, Martin

Bakalářská práce je celkově zpracována na dobré úrovni. Základní teoretická východiska jsou vymezena. Analýza současného stavu je zpracována pečlivě, v případě analýzy obecného okolí až velmi detailně, kde se student zabývá (vzhledem k prodejnosti obuvi) porodností, vývojem populace, trhem práce, nezaměstnaností a průměrnou mzdou. U oborového okolí bych doporučil, mimo již uvedené, vymezit vliv jednotlivých skupin dle Porterova modelu (odběratelé, dodavatelé, konkurence). Provedené dotazníkové šetření je na úrovni bakalářské práce kvalitně zpracované. Jeho důležitost a reálnost je potvrzena tím, že s výsledky bude pracovat Česká obuvnická a kožedělná asociace, i v rámci osvěty. Návrhová část obsahuje logické prvky, které mohou být přínosem pro zvolenou firmu. Po formální stránce u cílů práce chybí postupy zpracování, které jsou však popsány v úvodní kapitole. Dále pak student pravděpodobně změnil číslování v seznamu literatury, čímž vznikl nesoulad s číslováním odkazů od kapitoly Analýza současného stavu. Vymezený cíl byl splněn a práci doporučuji k obhajobě. Otázka: Na jakém základě předpokládáte zvýšení tržeb právě o 20% u internetového prodeje?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části C
Přínos a praktické využití návrhu B
Iniciativa a samostatnost při zpracování C
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 C
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň D
Splnění cíle a rozsahu zadání B
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) C
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Mayerová, Vlasta

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 40687