NETOLICKÁ, P. Návrh komunikačního mixu pivovaru Rychtář [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
1. otázka: Jakým způsobem bude v následujících letech omezena reklama na pozemních komunikacích a jak by připravované změny zákonů ovlivnily komunikační mix pivovaru? 2. otázka: Jakých dalších moderních nástrojů marketingové komunikace by mohla společnost využívat?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A |
Studentka ve své práci použila velkou škálu relevantní literatury, což dalo základ kvalitní rešerši. Také zvolená metoda výzkumu, kterou bylo dotazníkové šetření, byla vhodná pro dosažení cílů. Přestože studentka ve svých návrzích pravděpodobně vycházela z výsledků dotazníkového šetření, tak se na ně neodkazovala, a proto není jisté, zda zvolený komunikační mix je ten nejvhodnější. Nicméně pro zmiňovanou společnost by mohl být přínosný.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A | ||
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C |
eVSKP id 59674