NEŠPOROVÁ, K. Využití GreenGraffiti jako dalšího marketingového komunikačního nástroje firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
Presented thesis shows fresh and alternative way of marketing communication. I appreciate precisely made analysis and well prepared proposal plan to establish the GreenGraffiti business on the Czech market. Timing and budget estimations presented are realistic. Question: What are the main risks you can identify that could negatively influence realisation of your proposals and economic results?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | B | ||
Přínos a praktické využití návrhu | B | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | A | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | B | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | A | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | A | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | A | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | B |
eVSKP id 54692