NEŠPOROVÁ, K. Využití GreenGraffiti jako dalšího marketingového komunikačního nástroje firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

Presented thesis shows fresh and alternative way of marketing communication. I appreciate precisely made analysis and well prepared proposal plan to establish the GreenGraffiti business on the Czech market. Timing and budget estimations presented are realistic. Question: What are the main risks you can identify that could negatively influence realisation of your proposals and economic results?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části B
Přínos a praktické využití návrhu B
Iniciativa a samostatnost při zpracování A
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 B
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň A
Splnění cíle a rozsahu zadání A
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) A
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) B
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Sedláček, Tomáš

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 54692