ČÍŽEK, T. Návrh marketingového mixu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.

Posudky

Posudek vedoucího

Novák, Petr

Bakalářská práce je zpracována standardním způsobem. Drobné nedostatky neovlivňují výrazně výsledky směřující ke stanovenému cíli práce, byť některé terminologické nepřesnosti mohou naznačovat jiný směr. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě: 1) Jaký význam má podle Vás "doporučení" mezi zákazníky z pohledu vlivu na zvýšení konkurenceschopnosti vinařství? 2) Co konkrétně znamená Vámi zmiňovaný osobitý přístup k zákazníkům společnosti (vinařství)? 3) Konzultoval jste již své návrhy? Bude či je již některý realizován?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů D S ohledem na mírně odlišné formulace cíle (v kapitole 1, v závěru, IS) z důvodu použité nejednotné terminologie lze konstatovat, že student cíl splnil pouze částečně.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Byly použity standardní metody vhodné pro řešení zvolené problematiky práce.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Schopnost interpretovat dosažené výsledky je poměrně dobrá, avšak občas s ohledem na studentovu orientaci v problematice jsou opomenuty základní souvislosti (např. v kapitole 3.2.2 Price opomenul, až na jeden příklad, uvést měrnou jednotku, za kterou uvádí cenu bílého či červeného vína).
Praktická využitelnost výsledků B Výsledky práce jsou reálně aplikovatelné.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D Název kapitoly 3 Analýza současného stavu neodpovídá zcela zadání (Analýza problému a současné situace). Špatné uvádění názvů (např. "fakulty podnikatelské", "české republice"). Použití pojmu "firma" neodpovídá jeho specifickému významu.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Byly použity relevantní informační zdroje, citace obsahují skutečně drobné nepřesnosti, který však na citační etiku nemají téměř žádný vliv.
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Horák, Ondřej

Bakalářská práce Tomáše Čížka se zaobírá návrhem marketingového mixu vinařské společnosti. Na základě teoretických poznatků zpracovaných v teoretické části práce pak autor systematicky zanalyzoval vybraný podnik z praxe. Poznatky takto získané jsou využitelné pro zmíněný podnik a představují ucelený soubor informací k dalšímu využití.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji C
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 94556