On-line marketingová komunikace

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Předmětem diplomové práce „On-line marketingová komunikace“ je návrh na zlepšení on-line marketingové komunikace vybrané společnosti podnikající v informačních technologiích. V části literární východiska jsou vymezeny nejdůležitější pojmy a metody. V analytické části je charakterizován vybraný podnik, dále je analyzováno makroprostředí, mikroprostředí, marketingový a komunikační mix vybraného podniku a následně je prováděno dotazníkové šetření. Na základě získaných poznatků jsou závěrem vypracovány konkrétní vlastní návrhy pro zlepšení on-line marketingové komunikace vybrané společnosti.
The purpose of the master's thesis "On-line marketing communication" is a proposal to improve on-line marketing communication of a selected IT company. In theoretical part of the thesis most important terms and methods are defined. In analytical part a selected company is characterized, macroenvironment, microenvironment, marketing and communication mix of a selected company and then a questionanire survey is elaborated. In conclusion, based on gained outputs a specific own proposals for improving a on-line marketing communication of a selected company are developed.
Description
Citation
VYBÍHAL, T. On-line marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (místopředseda) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. et Ing. Pavel Juřica, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2022-09-07
Defence
Otázky vedoucího - zodpovězeno. Otázky oponenta - zodpovězeno. Ing. David Schüller, Ph.D. - V práci navrhujete použit metodiku, u konkrétního THINK použijete klíčová slova, ale cílíte na B2B trh. Prosím, vysvětlete. Zodpovězeno. Jak budete pracovat ve fázi CARE? Zodpovězeno. Definujte blíže Organické vyhledávání. Zodpovězeno. doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. - V práci jste zařadil mezi psychografická kritéria informační technologie. Prosím, vysvětlete. Zodpovězeno. Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. - Není jasný hlavní problém, který řešíte. Je uveden až v kapitole 7S. Proč není uveden již v úvodu? Zodpovězeno. Proč jste použil SLEPT analýzu v rámci řešeného problému? Zodpovězeno. Proč popis marketingové mixu následuje až po analýze mikro a makro okolí? Zodpovězeno.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO