HLAVÁČ, P. Posouzení informačního systému firmy a návrh změn [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Otázka: jak řešit hlášení chyb uživateli, bylo by vhodné např. vybudovat nějakou formu service desku?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Práci autora považuji po stránce provedení za vyváženou. Použité metody jsou dobře popsány v teoretické části práce, část praktická pak shrnuje autorovo pozorování ve výrobě v návaznosti na definované podklady. Nicméně v práci postrádám jednoznačnější závěry nebo výraznější ekonomické kalkulace. Například v kapitole 3.4 není vyjádřena časová návratnost investice. Z tohoto důvodu hodnotím práci známkou B a doporučuji práci k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | ||
Praktická využitelnost výsledků | D | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 85650