HLAVÁČ, P. Posouzení informačního systému firmy a návrh změn [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Koch, Miloš

Otázka: jak řešit hlášení chyb uživateli, bylo by vhodné např. vybudovat nějakou formu service desku?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Ratičák, Milan

Práci autora považuji po stránce provedení za vyváženou. Použité metody jsou dobře popsány v teoretické části práce, část praktická pak shrnuje autorovo pozorování ve výrobě v návaznosti na definované podklady. Nicméně v práci postrádám jednoznačnější závěry nebo výraznější ekonomické kalkulace. Například v kapitole 3.4 není vyjádřena časová návratnost investice. Z tohoto důvodu hodnotím práci známkou B a doporučuji práci k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D
Praktická využitelnost výsledků D
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 85650