NOVÁK, M. Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Práce je postavena na adekvátních zdrojích, dále na analýze využívající adekvátních metod. Jednotlivé části práce jsou zpracovány důkladně. Návrhy lze považovat za přínosné a směřující k naplnění stanoveného cíle. Z práce je evidentní zodpovědný přístup autora k řešení zvoleného problému. Otázky k obhajobě: Představil jste již prezentovaný plán společnosti, bude některé z návrhů realizovat nebo již realizuje? Jak byste hodnotil úspěšnost jednotlivých doporučení?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | Práce velmi dobře naplňuje stanovený cíl. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | Zvolený postup řešení je logický, práce využívá metod, které jsou pro tento typ práce adekvátní. V rámci analýz bylo provedeno dotazníkové šetření. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Obsah teoretické části vytváří východiska pro zpracování analýz a výsledky analýz jsou dále využity pro návrh doporučení. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Návrhy vycházejí z poznatků jednotlivých analýz, přičemž zpracování je důkladné. Výsledky lze na základě poskytnutých informací považovat za přínosné. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Práce má odpovídající délku, jasnou strukturu, použitá terminologie i odborná jazyková úroveň je adekvátní. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | Práce vychází ze základních odborných zdrojů, se kterými je pracováno adekvátně. |
Cílem bakalářské práce je vytvoření návrhů na zdokonalení marketingového mixu rodinné firmy. Hlavní a dílčí cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření jsou v souladu s navrhovaným cílem a jsou logicky strukturována dle teoretického rámce. V práci jsou použity relevantní metody pro sběr a analýzu dat. Autor velmi dobře interpretuje závěry z provedených analýz. Navrhovaná opatření jsou logicky zpracována. Navrhovaný marketingový mix společnosti je vytvořen realisticky, což umožňuje snadnější implementaci do praxe. Formální náležitosti a použitá terminologie je na dobré úrovni. V práci by bylo přínosné některé části shrnout v tabulkách, což by vedlo k vyšší přehlednosti práce (například kapitola 3.2.3. Shrnutí dílčích výsledků z analýz externího prostředí). U některých obrázků by bylo vhodnější vlastní zpracování (např. obrázky 1 až 5). Struktura práce je na požadované úrovni. Otázka k obhajobě: Jaká rizika jsou spojená s implementací uvedeného marketingového mixu?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 142498