FIC, M. Modely rekuperace kinetické energie vozidel [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2011.
Práce je přínosná, protože s využitím dalších paralelně proběhnuvších bakalářských prací poskytuje postačující souhrnný přehled řešené problematiky.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Vlastní přínos a originalita | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | A | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | B |
Práce je zpracována poměrně pečlivě, text však není příliš srozumitelný. Struktura práce a nadpisy jednotlivých kapitol měly být přesně podle textu zadání, což není splněno. Kapitola Závěr neobsahuje závěry, nepůsobí jako shrnutí práce, ale spíše jako rozšířený obsah práce s popisem jednotlivých kapitol.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | D | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Vlastní přínos a originalita | D | ||
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | B | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | E | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | B | ||
Práce s literaturou včetně citací | A |
eVSKP id 38184