TRÁVNÍČKOVÁ, L. Komunikační mix produktu a jeho ekonomické zhodnocení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Zpracování takto rozsáhlé práce, navíc ve velmi dynamické kategorii jako jsou nealkoholické nápoje, vyžadovalo analýzu značného množství informací o společnosti i jejím okolí. Studentka se s tímto vyrovnala velmi dobře. Kladně hodnotím zejména přístup studentky při návrhu marketingových aktivit, znalost problematiky a samotné společnosti. Všechny analýzy a navržená řešení byla pečlivě zpracována s ohledem na skutečný stav společnosti. Je zřejmé, že studentka velmi aktivně pracovala v této společnosti, spolupracovala se zástupci firmy a práce je založena na reálných základech a zkušenostech z praxe. Celkově shledávám předloženou bakalářskou práci za zdařilou.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 86073