GREGOR, L. Zdokonalení firemní marketingové strategie [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
V diplomové práci oceňuji kvalitně systematicky zpracované analýzy současné situace. Velmi zdařilý je interní průzkum marketingové efektivity ve firmě. Představené návrhy dobře reflektují důležité závěry z analýz, jsou zpracovány systematicky a komplexně včetně realistického časového harmonogramu a rozboru finanční realizovatelnosti. Otázka k obhajobě: Ve kterých faktorech spatřujete hlavní rizika negativně ovlivňující časovou a finanční realizovatelnost Vašich návrhů dle připraveného plánu? Jakými opatřeními lze jejich vliv eliminovat?
| Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
|---|---|---|---|
| Odborná úroveň navrhované části | A | ||
| Přínos a praktické využití návrhu | A | ||
| Iniciativa a samostatnost při zpracování | A | ||
| Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | B | ||
| Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | B | ||
| Splnění cíle a rozsahu zadání | A | ||
| Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | B | ||
| Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | A |
eVSKP id 49131