STANČÍK, P. Softwarová podpora výuky kryptografie [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2008.
Zadání práce bylo splněno na velmi dobré úrovni, student však podcenil pedagogické aspekty projektu. Při řešení zadání student prokázal samostatnost a schopnost samostatné práce s literaturou. Po formální stránce jsem v práci shledal jen drobné nedostatky.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | B | 42/50 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | B | 16/20 | |
Formální zpracování práce | A | 20/20 | |
Využití literatury | A | 10/10 |
Student měl za úkol vytvořil aplikaci, jenž by zkvalitnila výuku kryptografie. V první části práce jsou rozebírány jednotlivé metody kryptografie, s rostoucí složitostí rozebírané problematiky se vytrácí podrobnosti jejího popisu. To ve výsledku působí dojmem neúplnosti práce. V další části je navrhnuta a vytvořena aplikace jenž nabízí určitý počet převážně jednodušších operací, které zajisté naleznou uplatnění při výuce kryptografických metod. Program spíše postrádá schopnost konfrontace vypočtených poznatků s teorii, což bylo také v podmínkách zadání. To by například mohlo být provedeno umístěním jednotlivých výsledků do vývojového diagramu, jenž teorii přesně popisuje a který by byl umístěn na pozadí aplikace. I když nebylo zadání zcela zplněno navrhuji B / 85b
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | C | 15/20 | |
Odborná úroveň práce | B | 44/50 | Dostačující. |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | B | 16/20 | Až přehnaný výpis jednotlivých metod aplikace, vhodnější by bylo se soustředit na ty složitější a blíže objasnit jejich realizaci. Souhrn mohl být formou přílohy. |
Formální zpracování práce | A | 10/10 |
eVSKP id 14240