STANČÍK, P. Softwarová podpora výuky kryptografie [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2008.

Posudky

Posudek vedoucího

Burda, Karel

Zadání práce bylo splněno na velmi dobré úrovni, student však podcenil pedagogické aspekty projektu. Při řešení zadání student prokázal samostatnost a schopnost samostatné práce s literaturou. Po formální stránce jsem v práci shledal jen drobné nedostatky.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění zadání B 42/50
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) B 16/20
Formální zpracování práce A 20/20
Využití literatury A 10/10
Navrhovaná známka
B
Body
88

Posudek oponenta

Vyoral, Josef

Student měl za úkol vytvořil aplikaci, jenž by zkvalitnila výuku kryptografie. V první části práce jsou rozebírány jednotlivé metody kryptografie, s rostoucí složitostí rozebírané problematiky se vytrácí podrobnosti jejího popisu. To ve výsledku působí dojmem neúplnosti práce. V další části je navrhnuta a vytvořena aplikace jenž nabízí určitý počet převážně jednodušších operací, které zajisté naleznou uplatnění při výuce kryptografických metod. Program spíše postrádá schopnost konfrontace vypočtených poznatků s teorii, což bylo také v podmínkách zadání. To by například mohlo být provedeno umístěním jednotlivých výsledků do vývojového diagramu, jenž teorii přesně popisuje a který by byl umístěn na pozadí aplikace. I když nebylo zadání zcela zplněno navrhuji B / 85b

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění požadavků zadání C 15/20
Odborná úroveň práce B 44/50 Dostačující.
Interpretace výsledků a jejich diskuse B 16/20 Až přehnaný výpis jednotlivých metod aplikace, vhodnější by bylo se soustředit na ty složitější a blíže objasnit jejich realizaci. Souhrn mohl být formou přílohy.
Formální zpracování práce A 10/10
Navrhovaná známka
B
Body
85

Otázky

eVSKP id 14240